Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ff een update Mijn rode '86er Gsi 16v is nu vervangen door een Witte '86er Kadett Sedan 16v. Was ff een ombouw werkje (sedan zonder motor en interieur gekocht ) maar nu doet hij zijn werk we goed. Tijden op de sprint moeten nog beter want 14.6 @ 154km/u moet nog een halve seconde vanaf maar dat komt goed. Volgende keer leeg halen (reed nu met volledig interieur, hutkoffer, dakdragers en gereedschap achterin en me schakelstang stond nog niet helemaal lekker. Moest rustig overschakelen om hem in zijn versnelling te krijgen. Maar wat wil je ook als je hem 13april pas klaar hebt en de dag erna gelijk op de baan staat om te testen
ik rij zelf ook een gsi met het zelfde interieur wat ook onderhanden genomen moet worden maar die beige stof is zo lastig schoon te krijgen
is echt onmogelijk na al die jaren.
succes er mee. ik ga trouwens proberen om de stoelhoezen eraf te halen en gewoon in de wasmachine te doen oid.
Stoelbekleding verwijderen en in de wasmachine heb ik ook gedaan: wel best veel werk, maar gewoon op 40gr gewassen, is niet gekrompen en ziet (en ruikt) weer een stuk frisser!)
@Dkadett84 wrote:Mooie sedan, jammer van de rode gsi.
Had hem graag terug willen kopen van je.
Heb vroeger met veel plezier er in rond gereden...
Helaas
Grt erik
Dan had je er eerst heel wat geld tegenaan moeten gooien om hem nog een beetje redelijk te kunnen maken. Hij was nu echt aan zijn einde...Wilde je niet zo'n grote klus in je schoenen schuiven. (Je hebt pm)