Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wat een groot onderhoud moest worden is veel meer geworden
ecu een plaatsje gegeven, er was daar vroeger ook iets gemonteerd geweest daar er vier gaatjes
voorzien waren in de body dus daar maar weer gebruik van gemaakt, de oude racetec meters vervangen met nieuwe Stack F3 mechanische meters en toerenteller met geheugen, deze neemt je hele rit op zodat je die nadien terug kan afspelen en natuurlijk max toerental geheugen.
Ben dan ook vaak benieuwd wat zo'n persoon als werk doet.....Automonteur,draaifreesbankwerker,of gewoon boekhouder die een uit de hand gelopen hobby heeft en alles zich zelf leert.
ik ben een 8 jaar auto mechanicien geweest overdag en ben nadien overgestapt naar het bureel als magazijnier waar ik ook alle waarborgafhandeling doe en schade bestekken voor de carroserie afdeling. Ik ben wel altijd al na de werkuren thuis aan wagens bezig gebleven en ook meer voor de competitie nu en als er na dat alles nog ergens na 22u tijd is werk ik aan mijn projecten.
Deze maand heb ik verlof en heb ik ook mijn tijd vrij gehouden voor de F3, die moet nu klaar.