P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 18 jun 2014 #2.262 @bassie16V wrote:Heel dik :agent Bedankt Bas :jerry
B bassie16V Komt hier geregeld 19 jun 2014 #2.263 Ik ben niet nieuw op dit forum maar wel nieuw in dit gedeelte. Dus ik stel me maar gelijk even voor. Ik ben Sebastiaan, 31 jaar en rij sinds vorige week een Kadett C1 1200s uit 1976.
Ik ben niet nieuw op dit forum maar wel nieuw in dit gedeelte. Dus ik stel me maar gelijk even voor. Ik ben Sebastiaan, 31 jaar en rij sinds vorige week een Kadett C1 1200s uit 1976.
M marcohgd Komt weleens kijken 19 jun 2014 #2.264 Mooie auto! Ook wel een leuk golfje, ook van jou? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mooie auto! Ook wel een leuk golfje, ook van jou? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
B bassie16V Komt hier geregeld 19 jun 2014 #2.265 Dank je.. Golf is van een maat van mij. Orginele Nederlandse GTI, maar wel iets aangepakt...
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 19 jun 2014 #2.266 @bassie16V wrote:Ik ben niet nieuw op dit forum maar wel nieuw in dit gedeelte. Dus ik stel me maar gelijk even voor. Ik ben Sebastiaan, 31 jaar en rij sinds vorige week een Kadett C1 1200s uit 1976. Vet bakkie Bas, Astra in de verkoop?
@bassie16V wrote:Ik ben niet nieuw op dit forum maar wel nieuw in dit gedeelte. Dus ik stel me maar gelijk even voor. Ik ben Sebastiaan, 31 jaar en rij sinds vorige week een Kadett C1 1200s uit 1976. Vet bakkie Bas, Astra in de verkoop?
B bassie16V Komt hier geregeld 19 jun 2014 #2.267 Dank je Peter. Ja de Astra staat in de verkoop. Hij staat op speurder en facebook...hopelijk is die snel weg
Dank je Peter. Ja de Astra staat in de verkoop. Hij staat op speurder en facebook...hopelijk is die snel weg
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 3 jul 2014 #2.268 Sinds vandaag aardig meer naar mijn smaak. Morgen er maar weer eens een bumper er voor hangen.
V vic813 Lid 30 jul 2014 #2.270 Even mijn 2 d tjes posten :agent de berlina niet gewassen :shock: en m'n Daily. dtje met rondom irmscher setje erop.
Even mijn 2 d tjes posten :agent de berlina niet gewassen :shock: en m'n Daily. dtje met rondom irmscher setje erop.
M midnight black Hoort bij de inboedel 11 sep 2014 #2.276 @Niek-Blubbering wrote:Herkent iemand hier nog een Kadett E in ? Tuurlijk, nog de originele voorbandjes zie ik :jerry :jerry
@Niek-Blubbering wrote:Herkent iemand hier nog een Kadett E in ? Tuurlijk, nog de originele voorbandjes zie ik :jerry :jerry
G g-astraa Komt hier geregeld 29 sep 2014 #2.280 weet ook iemand waar de rode kadett e gsi champion is gebleven met het kenteken yn-47-rz en vooral wie hem nu heeft. :thumb :thumb :thumb
weet ook iemand waar de rode kadett e gsi champion is gebleven met het kenteken yn-47-rz en vooral wie hem nu heeft. :thumb :thumb :thumb