J jblfreak Hoort bij de inboedel 16 apr 2012 #2.021 @smekke2 wrote:rvdheuvel..heel knap :thumb zeker heel netjes
A anoniem Hoort bij de inboedel 20 apr 2012 #2.022 @rvdheuvel wrote:Hallo mijn naam is Rik. Bij deze show ik mijn kadett! Hij was erg rot maar heb hem samen met me pa gerestaureerd en laten overspuiten! Hij was eerst grijs. He mn oude autootje, hij is mooi geworden zeg. Dikke pluim voor jou en je pa! :thumbup
@rvdheuvel wrote:Hallo mijn naam is Rik. Bij deze show ik mijn kadett! Hij was erg rot maar heb hem samen met me pa gerestaureerd en laten overspuiten! Hij was eerst grijs. He mn oude autootje, hij is mooi geworden zeg. Dikke pluim voor jou en je pa! :thumbup
R rvdheuvel Lid 27 apr 2012 #2.023 je oude auto idd! hij is aardig veranderd in de loop der tijd veel werk maar was het waard!. bedabkt voor de reacties! king:
je oude auto idd! hij is aardig veranderd in de loop der tijd veel werk maar was het waard!. bedabkt voor de reacties! king:
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 28 apr 2012 #2.024 Mijn Kadettje; Wieltjes te leen, met dank aan 2000.
B black pearl maastricht Komt weleens kijken 7 mei 2012 #2.027 rvdheuvel dat is een supermooi kadettje :thumbup
0 076 wokkel Komt hier geregeld 9 mei 2012 #2.028 SanguiniusNL mooie kleur en een dikke C hoor. Maar gaat ie nog lager? :jerry
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 9 mei 2012 #2.029 @wokkel; Voor het mooie en sportieve rijgedrag wil ik m nog wel wat lager ja, voor het praktische moet ie eigks een stukje omhoog nog... Ik houd geen uitlaat over zoals het nu gaat :hmmz
@wokkel; Voor het mooie en sportieve rijgedrag wil ik m nog wel wat lager ja, voor het praktische moet ie eigks een stukje omhoog nog... Ik houd geen uitlaat over zoals het nu gaat :hmmz
A arnold kadett Post best veel 8 jun 2012 #2.031 @rvdheuvel wrote:Hallo mijn naam is Rik. Bij deze show ik mijn kadett! Hij was erg rot maar heb hem samen met me pa gerestaureerd en laten overspuiten! Hij was eerst grijs. indd een hele mooie strakke bak in mijn ogen precies goed niet te... en super kleurtje :thumb
@rvdheuvel wrote:Hallo mijn naam is Rik. Bij deze show ik mijn kadett! Hij was erg rot maar heb hem samen met me pa gerestaureerd en laten overspuiten! Hij was eerst grijs. indd een hele mooie strakke bak in mijn ogen precies goed niet te... en super kleurtje :thumb
P Paullus Komt hier geregeld 20 jun 2012 #2.034 zo zag mijn kadett er een half jaar geleden uit: en dit is afgelopen weekend: waarbij weer een hoop 'gestandaardiseerd' is king: nu nog ff een ander setje velgen fixen
zo zag mijn kadett er een half jaar geleden uit: en dit is afgelopen weekend: waarbij weer een hoop 'gestandaardiseerd' is king: nu nog ff een ander setje velgen fixen
M marcelcoupe Komt weleens kijken 28 jun 2012 #2.036 hoi hiebij mijn kadett coupe 16-v een aantal foto,s
0 076 wokkel Komt hier geregeld 28 jun 2012 #2.037 nette auto, komt die kooi bij Bear vandaan? Hier van het forum?
F frenkie Komt hier geregeld 29 jun 2012 #2.038 @Paullus wrote:zo zag mijn kadett er een half jaar geleden uit: en dit is afgelopen weekend: waarbij weer een hoop 'gestandaardiseerd' is king: nu nog ff een ander setje velgen fixen toch grappig om te zien, dat als je je wilde haren bent verloren en al wat ouder word je de kadett weer standaard gaat maken. ik heb hetzelfde dilema. heb hem toendertijd echt hellemaal verbouwd, en ben nu ook weer aant denken om hem toch maar weer normaal te maken. want je word toch wat ouder he... wel mooi zo :thumb
@Paullus wrote:zo zag mijn kadett er een half jaar geleden uit: en dit is afgelopen weekend: waarbij weer een hoop 'gestandaardiseerd' is king: nu nog ff een ander setje velgen fixen toch grappig om te zien, dat als je je wilde haren bent verloren en al wat ouder word je de kadett weer standaard gaat maken. ik heb hetzelfde dilema. heb hem toendertijd echt hellemaal verbouwd, en ben nu ook weer aant denken om hem toch maar weer normaal te maken. want je word toch wat ouder he... wel mooi zo :thumb
M marcelcoupe Komt weleens kijken 2 jul 2012 #2.039 Ñee kooi heb ik jaren geleden op marktplaats gekocht weet niet meer waar