O Opeloco Post best veel 1 nov 2011 #1.941 @Sarah wrote:Ons D-tje: Staat ondertussen zo omv ombouw naar 1.8i: En heeft een broertje gekregen:
0 076 wokkel Komt hier geregeld 4 nov 2011 #1.942 Knappe City! zal zaterdag meteen komen kijken als ik die poten op kom halen :thumb
B black pearl maastricht Komt weleens kijken 4 nov 2011 #1.943 nette kadettjes krijg weer heimwee naar mijn oude
A Aapje Hoort bij de inboedel 6 nov 2011 #1.945 Mooie kleur Opeloco Mijne is nog lang niet zo mooi als de jouwe, maargoe Ooit komt dat wel
O omega-two Lid 19 nov 2011 #1.949 hier dan ook maar eens de mijne plaatsen ,naar 2 jaar knutselen was hij klaar :wub zo was de kadett.
D DennisKadett Komt weleens kijken 20 nov 2011 #1.950 Zo! Mooi ding! Mag ik vragen waar je die Kadett gekocht hebt. Volgens mij stond deze altijd in Balkbrug toen ie nog groen was Maar zo ziet ie er een stuk beter uit :thumb
Zo! Mooi ding! Mag ik vragen waar je die Kadett gekocht hebt. Volgens mij stond deze altijd in Balkbrug toen ie nog groen was Maar zo ziet ie er een stuk beter uit :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 22 nov 2011 #1.951 Ik heb al eens eerder gepost in dit topic maar dat was voor mijn "project Kadett" Dus hier een foto van mn E in de staat zoals die nu is: Groet, Rik
Ik heb al eens eerder gepost in dit topic maar dat was voor mijn "project Kadett" Dus hier een foto van mn E in de staat zoals die nu is: Groet, Rik
M mantadevil Hoort bij de inboedel 25 nov 2011 #1.952 Dit is mijn E rakett 1.2sc van 86 heb hem bijna een jaar nu
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 nov 2011 #1.953 Jeetje, op de grill na lijkt hij precies op de mijne ! Mooi mooi mooi !! Rik
M mantadevil Hoort bij de inboedel 26 nov 2011 #1.954 @KadAstra-EF wrote:Jeetje, op de grill na lijkt hij precies op de mijne ! Mooi mooi mooi !! Rik hij is te koop ,past mooi naast die van jou :jerry jij was toch op zoek ????
@KadAstra-EF wrote:Jeetje, op de grill na lijkt hij precies op de mijne ! Mooi mooi mooi !! Rik hij is te koop ,past mooi naast die van jou :jerry jij was toch op zoek ????
K KadAstra-EF Forumbewoner 26 nov 2011 #1.955 @mantadevil wrote:@KadAstra-EF wrote:Jeetje, op de grill na lijkt hij precies op de mijne ! Mooi mooi mooi !! Rik hij is te koop ,past mooi naast die van jou :jerry jij was toch op zoek ???? Dat meende ik al dat de jouwe te koop stond !!!! Eh.....ja ik zoek nog een Opel. Voor mijn stiefzoon. Vanmiddag ga ik er weer 1 bekijken en proefrijden. Rik
@mantadevil wrote:@KadAstra-EF wrote:Jeetje, op de grill na lijkt hij precies op de mijne ! Mooi mooi mooi !! Rik hij is te koop ,past mooi naast die van jou :jerry jij was toch op zoek ???? Dat meende ik al dat de jouwe te koop stond !!!! Eh.....ja ik zoek nog een Opel. Voor mijn stiefzoon. Vanmiddag ga ik er weer 1 bekijken en proefrijden. Rik
M mantadevil Hoort bij de inboedel 26 nov 2011 #1.956 gewoon deze kopen dan heb je een goeie :jerry :jerry en hoef je stiefzoon geen belasting te betalen hahahaha
gewoon deze kopen dan heb je een goeie :jerry :jerry en hoef je stiefzoon geen belasting te betalen hahahaha
O opelgteetje Post best veel 26 nov 2011 #1.957 ook tegenwoordig een c kadett coupe c1 met een 1.2n foto's volgen nog
A Aapje Hoort bij de inboedel 26 nov 2011 #1.958 Maatje van mij JamesB009 (zit naast mij vond dat ik zijne wel even kon posten ) En nu met leuke retro velgen eronder
Maatje van mij JamesB009 (zit naast mij vond dat ik zijne wel even kon posten ) En nu met leuke retro velgen eronder
K KadAstra-EF Forumbewoner 26 nov 2011 #1.959 Zo hee, Je buurman poetst er maar op los zie ik !!! :thumbup :thumbup :thumbup Rik
P Prikkie Komt weleens kijken 8 dec 2011 #1.960 hier mijn kadettjes :-D C Kadett, net nadat ie een nieuw kleurtje heeft gekregen, daarom missen er wat onderdelen: E Kadett in complete toestand: Deze is nu in restauratie, en is nu een kaal verlaste carrosserie.. en nog een E Kadett:
hier mijn kadettjes :-D C Kadett, net nadat ie een nieuw kleurtje heeft gekregen, daarom missen er wat onderdelen: E Kadett in complete toestand: Deze is nu in restauratie, en is nu een kaal verlaste carrosserie.. en nog een E Kadett: