Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hebben jullie het over van vliet langs de snelweg tussen nieuwerkerk en gouda?
nee, autocentrum van vliet in woerden king:
de opel dealer waar ik werk :thumbup
was jij vergeten een steker van ruitensproeier pomp er in de doen van de vivaro hij deed het niet meer mijn collega naar jullie toe zijden ze motertje kapot kijk zelf eve de steker er niet in kan er niet van zelf uit kliken:fy1
Waar kun je die kopen ? en zitten daar ook knipperlichten in ?
orgineel gepost door paulus
zijn als ik het goed heb hirschmann koplampen en zijn zeer zeldzaam. Reken er maar op dat je min. 150€ moet schokken voor zon setje. knipperlichten zitten er niet in en heeft lukko zo te zien in de stootstrip gemaakt.
er is net een setje op mp weg gegaan voor meer dan 500€ dus ken je nagaan :wtf
maar verder de lampjes :wub:wub heb gelukkig een setje
Waar kun je die kopen ? en zitten daar ook knipperlichten in ?
orgineel gepost door paulus
zijn als ik het goed heb hirschmann koplampen en zijn zeer zeldzaam. Reken er maar op dat je min. 150€ moet schokken voor zon setje. knipperlichten zitten er niet in en heeft lukko zo te zien in de stootstrip gemaakt.
er is net een setje op mp weg gegaan voor meer dan 500€ dus ken je nagaan :wtf
maar verder de lampjes :wub:wub heb gelukkig een setje
ja ik wou eerst de knipperlichten in de binnenste lampen doen maarja? ik denk doe maar in de stootstrippen. ik had dat ergens op een duite site gezien die hadden dat ook.
maar dat setje van marktplaats dat heb ik gekocht :thumbup:thumbup:thumbup
als het een echt parade paardje moet gaan worden moet het idd een 2de auto zijn en alleen van stal gaan als het mooi weer is voor bijvoorbeeld een treffen!
als het een echt parade paardje moet gaan worden moet het idd een 2de auto zijn en alleen van stal gaan als het mooi weer is voor bijvoorbeeld een treffen!
juist en niet elke dag 100 km rijden in weer en wind :jerry