Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Jurgen: Mooie city hoor, hoezo is het niet moeders mooiste meer? Zie zo op de foto's geen enorme roestplekken of schade zitten, of ben je creatief geweest met photoshop? Wat zijn de plannen met de kadett, gewoon rijden of wil je hem opknappen/restaureren?
@Jurgen: Mooie city hoor, hoezo is het niet moeders mooiste meer? Zie zo op de foto's geen enorme roestplekken of schade zitten, of ben je creatief geweest met photoshop? Wat zijn de plannen met de kadett, gewoon rijden of wil je hem opknappen/restaureren?
Tijdens het nemen van de foto's regende het. Normaal is het glimmende zwarte, matzwart met de spuitbus gespoten. Ziet er niet echt geweldig uit. En de binnenkant van de auto is nog origineel bruin wat er ook niet uitziet Voorlopig rij ik er nog een tijdje mee, maar ik ben bang dat óf mijn motor óf mijn versnellingsbak het een keer begeeft. Dan wordt het uiteraard tijd voor een flinke opknapbeurt in de vorm van een nieuw (lees sneller) motorblokje en een ander kleurtje. Ideëen genoeg dus, maar voorlopig maar even sparen, want als student heb je t niet zo breed he
Origineel interieur is juist mooi,moet je vooral zo houden! Maar goed,ik ben nou eenmaal een liefhebber van originele auto's dus wat dat betreft ben ik niet objectief. Maar hoop wel dat je je city rijdend houdt,zoveel zijn er niet meer over.
En weet waar je het over hebt,ben zelf ook student dus oom ik heb geen enorm budget om in de auto te steken....helaas
@kadettje19: Dankjewel voor de complimenten, ben ook ontzettend blij met m'n frisco'tje! Het is dan ook zeker mijn streven om jaaaaaren met de auto te bijven rijden...als ik de roestvorming tenminste de baas kan blijven, maar daar ga ik wel van uit!
@kadettje19: Dankjewel voor de complimenten, ben ook ontzettend blij met m'n frisco'tje! Het is dan ook zeker mijn streven om jaaaaaren met de auto te bijven rijden...als ik de roestvorming tenminste de baas kan blijven, maar daar ga ik wel van uit!
tsja ben altijd gek geweest van de Frisco's
roest blijf je houden idd, kom het met de mijne ook weer een beetje tegen.
als t goed is wordt dat volgende maand bijgewerkt
en tuurlijk,je kadett gaat vast nog jaaaaren mee:thumbup:thumbup