Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vette bak om als 1e auto te hebben! miss dat die wielen gaan passen met andere banden erop 205/40 maar ligt ook aan de et waarde. denk dat je zowieso je randjes moet omvouwen wat niet geheel zonder risico is voor de lak.
vette bak om als 1e auto te hebben! miss dat die wielen gaan passen met andere banden erop 205/40 maar ligt ook aan de et waarde. denk dat je zowieso je randjes moet omvouwen wat niet geheel zonder risico is voor de lak.
205 gaat ook zeker aanlopen. En de J waarde mag eigelijk ook nie hoger liggen als 7 (bij orginele wielranden) wat je kunt doen is de randen laten uitrollen als je auto toch nog gedeeltelijk gespoten moeten worden.
C2 coupe uit 79. Ben er al sinds 2003 mee aan het prutsen, maar helaas weinig tijd waardoor er het laatste halfjaar niks aan gedaan is. Maar deze zomer moet het gebeuren.
Oorspronkelijk een 1.2 N, maar nu met een 2.2. Was groen orgineel en daarna geel, toen zwart, en nu reb bull blauw (van het blikje :afro)
Ik heb ook nog een c1 sedan maar nog geen foto van.. die is momenteel hammerite blauw :agent
thnx ben er ook zeer wijs mee en die ander is een van me maat en de meine gaat komende winter weer onder de spuit door heb deukjes in me motorkap en deuren dus word eerst weer strak gemaakt (helemaal ) en word weer opnieuw gespoten
Als je een auto lang stil zet zou ik hem nooit op de handrem zetten. Ik zet mijn auto zoiezo nooit op de handrem maar in zijn versnelling.
Ja als hij dan een keer hard van achter wordt gepakt is de bak aan gort. MAar de rest van de auto zal dan ook aan gort zijn dus het maakt niet zoveel uit.