Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nou ik ben rob haring, ik heb een opel kadett 1.2SC uit 1987, ik her er voor de fun een gsi voorbumper erop gezet.. ziet er nou best stoerr uit. ik ben nou bezig met de geluids instalatie, en miss voer ik me blok ook een keertje op, groetjess ps.waarom ken ik er geen foto's bijzetten
Ga je die bumper ook nog in kleur spuiten, ik heb gewoon de originele bumpers op mn 1.6 in kleur gespoten doet al veel voor het uiterlijk en witte knipperlichten niet duur en doet ook veel.
Met de roller zwart gemaakt Over anderhalve maand moet-ie op APK en dan komt er 15 inch staal onder. Ik wil ook nog vlammen op de motorkap, weet iemand toevallig iets te regelen daarvoor? Liefst omgeving Limburg...
vw heeft veel lelijke modellen gecreeerd door de jaren heen maar de corrado is daar cker geen van! vriend van me heeft er ook 1. een corrado is cker een vette bak:wors