Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@paulers wrote:hey tamiya, is dat een predom caravan?
Leuke kleine caravanetjes ( trouwens nooit lek of rot want het is 100% polyester)
Rijdt dat een beetje , ik ben ook aan het kijken voor een niet te dure caravan en bergreep dat de predom rubber afgeveerd is.
rijdt dat veilig?
Sorry wel heeeeeel erg -offtopic
Gr Paul
Als we dan toch -offtopic blijven, mijn Knausje (1e post in dit topic) is ook voorzien van een rubber geveerde as (ALKO) net als het gros van alle caravans en dat rijdt prima.
@paulers wrote:hey tamiya, is dat een predom caravan?
Leuke kleine caravanetjes ( trouwens nooit lek of rot want het is 100% polyester)
Rijdt dat een beetje , ik ben ook aan het kijken voor een niet te dure caravan en bergreep dat de predom rubber afgeveerd is.
rijdt dat veilig?
Sorry wel heeeeeel erg -offtopic
Gr Paul
Dat is inderdaad een Predom caravan. Is inmiddels 14 jaar oud, alleen wat kunststof delen welke aan vervanging toe zijn(poreus), verder is ie nog in prima staat.
De predom heeft aan beide zijden een schokbreker. En zoals hierboven genoemd, voorzien van een ALKO as. Het rijdt prima, mits je belading goed is van de caravan