R rickskuh Lid 12 aug 2012 #1 hallo, bij heben een corsa b voor de cross met een 1.4 8v SI motor, weet iemand of daar zo injectoren, ECU of een gasklep oppassen van een 1600 8v of andere manieren om het blok meer power te geven, mvg rick
hallo, bij heben een corsa b voor de cross met een 1.4 8v SI motor, weet iemand of daar zo injectoren, ECU of een gasklep oppassen van een 1600 8v of andere manieren om het blok meer power te geven, mvg rick
wim-v6 Forumbewoner 12 aug 2012 #2 En laat die nou net alles het zelfde hebben als de 1.6Si (C16SE) motor. Op 1 ding, De Voorpijp en het uitlaat spruitstuk, die is enkel bij de C14SE en dubbel bij de C16SE Willem
En laat die nou net alles het zelfde hebben als de 1.6Si (C16SE) motor. Op 1 ding, De Voorpijp en het uitlaat spruitstuk, die is enkel bij de C14SE en dubbel bij de C16SE Willem
H Haasje17 Forumbewoner 12 aug 2012 #3 Wat is de motorcode van het blok? De kans i groot dat ze namelijk al deze onderdelen delen. Ofwel dat enkel het aantal cc van het blokje anders is. Spagettiespruitstuk en spruitstuk van een C16SE(i) is hetgeen wat je zou kunnen doen. Group N uitlaatje en katvervanger.
Wat is de motorcode van het blok? De kans i groot dat ze namelijk al deze onderdelen delen. Ofwel dat enkel het aantal cc van het blokje anders is. Spagettiespruitstuk en spruitstuk van een C16SE(i) is hetgeen wat je zou kunnen doen. Group N uitlaatje en katvervanger.
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 13 aug 2012 #4 Enige andere manier van iets meer vermogen geven is inderdaad uitlaatsysteem aanpassen en andere nokkenas plaatsen.
Enige andere manier van iets meer vermogen geven is inderdaad uitlaatsysteem aanpassen en andere nokkenas plaatsen.
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 2 sep 2012 #5 is het uitlaatspruitstuk van een x16xe/x14xe hetzelfde als van een c14nz? Sorry dat ik t hier doe maar anders moet ik weer een nieuwe openen.
is het uitlaatspruitstuk van een x16xe/x14xe hetzelfde als van een c14nz? Sorry dat ik t hier doe maar anders moet ik weer een nieuwe openen.
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 2 sep 2012 #7 Okee, wat zijn de verschillen? Ik kan dus niet een spaghetti van een xe op de c14nz zetten?
wim-v6 Forumbewoner 2 sep 2012 #8 Heel de kop is anders.... Dus ook de aansluiting op de motor van de uitlaat.. Willem
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 2 sep 2012 #9 Okidoki, er zijn dus geen spaghetti's voor de c14nz?
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 2 sep 2012 #11 Is die aansluiting wel hetzelfde dan als van de nz? Ik heb daar verder geen verstand van namelijk...
T trashmetal Forumbewoner 2 sep 2012 #12 http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-..._Vehicles_CarParts_SM&hash=item35bcb72377" onclick="window.open(this.href);return false; Het bestaat, alsjeblief
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-..._Vehicles_CarParts_SM&hash=item35bcb72377" onclick="window.open(this.href);return false; Het bestaat, alsjeblief
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 2 sep 2012 #13 Bedankt, maar hoe weet je dat dit voor de 1.4 8v is?
T trashmetal Forumbewoner 2 sep 2012 #14 Ervaring, en het staat ook onderaan geschreven dat het voor 8v is
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 3 sep 2012 #15 Damn sorry, slecht gelezen, beetje last van die lekkere pilsies van gisteravond. Bedankt, 'k zal t ff doorgeven aan mn broertje
Damn sorry, slecht gelezen, beetje last van die lekkere pilsies van gisteravond. Bedankt, 'k zal t ff doorgeven aan mn broertje
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 6 sep 2012 #16 Dit wordt 'm waarschijnlijk wel, maar eerst ff distributie, daarna kijken we hier weer naar Is er aan de originele inlaat nog wat te tunen? Dikker gasklephuis ofzo?
Dit wordt 'm waarschijnlijk wel, maar eerst ff distributie, daarna kijken we hier weer naar Is er aan de originele inlaat nog wat te tunen? Dikker gasklephuis ofzo?
T trashmetal Forumbewoner 6 sep 2012 #17 uit een c14nz of andere monopoint injectie motor valt weinig te halen enige wat je een beetje vermogen oplevert is dus de uitlaat aanpassen misschien ook een katvervanger er bij kosten ook niks en een verstelbare drandstofdrukregelaar op 1,5 bar ongeveer dan heb je het wel zo'n beetje gehad, verwacht geen kanon
uit een c14nz of andere monopoint injectie motor valt weinig te halen enige wat je een beetje vermogen oplevert is dus de uitlaat aanpassen misschien ook een katvervanger er bij kosten ook niks en een verstelbare drandstofdrukregelaar op 1,5 bar ongeveer dan heb je het wel zo'n beetje gehad, verwacht geen kanon
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 7 sep 2012 #18 Aah jawel man, bakbeest met 190 pk toch haha nee okee weet ik dat even, bedankt! We zullen wel alleen het spagetje d'r op zetten dan
Aah jawel man, bakbeest met 190 pk toch haha nee okee weet ik dat even, bedankt! We zullen wel alleen het spagetje d'r op zetten dan
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 7 sep 2012 #20 @lucas wrote:ik heb voor u een spaghettie pijp te koop zgan voor 100€ En die is ook voor de 1.4 8v? en waar moet ik die ophalen?
@lucas wrote:ik heb voor u een spaghettie pijp te koop zgan voor 100€ En die is ook voor de 1.4 8v? en waar moet ik die ophalen?