wim-v6 Forumbewoner 12 dec 2013 #81 @Haasje17 wrote:Ligt hij niet wat scheef, lager aan de bak kant? Motor ligt net zo recht als alle andere v6en, inlaat is niet vlak, maar loopt af naar de bakkant Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
@Haasje17 wrote:Ligt hij niet wat scheef, lager aan de bak kant? Motor ligt net zo recht als alle andere v6en, inlaat is niet vlak, maar loopt af naar de bakkant Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 13 dec 2013 #82 Kofferbak is niet leger of voller dan normaal hoor, tank ligt in het reservewielgat. Daarnaast denk ik dat het voordeliger is om LPG te rijden als je zo'n 30 tot 35000 km per jaar rijdt (prive en woon-werk). En ik denk dat ik deze auto van de TS morgen nog wel zie, ff buurten bij Wim en Carlo.
Kofferbak is niet leger of voller dan normaal hoor, tank ligt in het reservewielgat. Daarnaast denk ik dat het voordeliger is om LPG te rijden als je zo'n 30 tot 35000 km per jaar rijdt (prive en woon-werk). En ik denk dat ik deze auto van de TS morgen nog wel zie, ff buurten bij Wim en Carlo.
C Corsa_B_66 Post best veel 13 dec 2013 #83 Heren, Heb de auto gister mogen halen. En wat rijd en schakelt zo een v6 heerlijk. Dat geluid en geroffel, i love it Carlo was nog zo aardig om ff mijn stoelverwarming ook aan te sluiten, erg handig nu met het koude weer.. heb nu lkkr warme kont :jerry Er komen uiteraard nog wat fotos... Via deze weg wil ik Carlo en Wim erg bedanken voor alle hulp en de uitbouw/inbouw. Geweldige mensen met erg veel kennis.
Heren, Heb de auto gister mogen halen. En wat rijd en schakelt zo een v6 heerlijk. Dat geluid en geroffel, i love it Carlo was nog zo aardig om ff mijn stoelverwarming ook aan te sluiten, erg handig nu met het koude weer.. heb nu lkkr warme kont :jerry Er komen uiteraard nog wat fotos... Via deze weg wil ik Carlo en Wim erg bedanken voor alle hulp en de uitbouw/inbouw. Geweldige mensen met erg veel kennis.
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 13 dec 2013 #84 :thumb Super man en ja handig zulke mensen Wachten met smart op de :kewlpics
H Haasje17 Forumbewoner 13 dec 2013 #85 Is die nu ook omgekeerd? Ben benieuwd wat je hiervoor nodig had en de kosten.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 13 dec 2013 #87 @Corsa_GSi wrote:Kofferbak is niet leger of voller dan normaal hoor, tank ligt in het reservewielgat. Daarnaast denk ik dat het voordeliger is om LPG te rijden als je zo'n 30 tot 35000 km per jaar rijdt (prive en woon-werk). En je reservewiel dan, waar laat je die... of rij je rond zonder.. Uiteraard, maar aan die kilometrage kom ik niet, en ik heb een mooi dieseltje wat me 100 euro in het kwartaal kost met veeeeel binnen ruimte en de btw van brandstof krijg ik netjes terug
@Corsa_GSi wrote:Kofferbak is niet leger of voller dan normaal hoor, tank ligt in het reservewielgat. Daarnaast denk ik dat het voordeliger is om LPG te rijden als je zo'n 30 tot 35000 km per jaar rijdt (prive en woon-werk). En je reservewiel dan, waar laat je die... of rij je rond zonder.. Uiteraard, maar aan die kilometrage kom ik niet, en ik heb een mooi dieseltje wat me 100 euro in het kwartaal kost met veeeeel binnen ruimte en de btw van brandstof krijg ik netjes terug
C Corsa_B_66 Post best veel 13 dec 2013 #88 @haasje, auto is nog niet omgekeurd, heb hem pas terug Rdw komt nog, zal wel vermelden als het zo ver is, en wat ik allemaal heb moeten doorstaan. :d
@haasje, auto is nog niet omgekeurd, heb hem pas terug Rdw komt nog, zal wel vermelden als het zo ver is, en wat ik allemaal heb moeten doorstaan. :d
wim-v6 Forumbewoner 14 dec 2013 #89 @Jerremy wrote: En je reservewiel dan, waar laat je die... of rij je rond zonder.. Uiteraard, maar aan die kilometrage kom ik niet, en ik heb een mooi dieseltje wat me 100 euro in het kwartaal kost met veeeeel binnen ruimte en de btw van brandstof krijg ik netjes terug Erwin (Vectra-B2- z18xe lpg) heeft m los in de kofferbak, en haalt m eruit als ie de ruimte nodig heeft in ieder geval. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
@Jerremy wrote: En je reservewiel dan, waar laat je die... of rij je rond zonder.. Uiteraard, maar aan die kilometrage kom ik niet, en ik heb een mooi dieseltje wat me 100 euro in het kwartaal kost met veeeeel binnen ruimte en de btw van brandstof krijg ik netjes terug Erwin (Vectra-B2- z18xe lpg) heeft m los in de kofferbak, en haalt m eruit als ie de ruimte nodig heeft in ieder geval. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
R remutr Loopt hier de deur plat 14 dec 2013 #90 Dat is een hele mooie opbouw geworden. Veel rijplezier gewenst!
C Corsa_B_66 Post best veel 16 dec 2013 #91 Zoals beloofd heren, ff 2 snelle pics genomen op de parkeerplek voor het werk :jerry
R remutr Loopt hier de deur plat 16 dec 2013 #93 Je heb niks teveel gezegd over je Vectra, ziet er echt mooi uit met een mooie v6 erin.
C Corsa_B_66 Post best veel 16 dec 2013 #96 Thnx mannen... Ben er zelf ook erg trots op, hopen dat ik er tijdje van kan genieten king:
R remutr Loopt hier de deur plat 16 dec 2013 #97 Het is een Opel dus zijn ze duurzaam en kan jij er nog lang van genieten. die v6 verslijt je niet meer die gaat de auto overleven.
Het is een Opel dus zijn ze duurzaam en kan jij er nog lang van genieten. die v6 verslijt je niet meer die gaat de auto overleven.
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 17 dec 2013 #100 @Corsa_B_66 wrote:Zoals beloofd heren, ff 2 snelle pics genomen op de parkeerplek voor het werk :jerry Mooie wagen zeg!! brute Vectra met een brute V6!
@Corsa_B_66 wrote:Zoals beloofd heren, ff 2 snelle pics genomen op de parkeerplek voor het werk :jerry Mooie wagen zeg!! brute Vectra met een brute V6!