Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben 30 en rij een manta b en een astra gsi turbo en ik zou heel graag nog wel 10opels willen waaronder heel graag een commodore coupe en een kadett gsi
kadett daar is het bij mij mee begonnen een 1.3 gt compleet gsi uitgevoerd vanaf dat moment is er voor mij nog maar 1 merk king:
Mijn allereerste Opel was een Ascona B uit 1977,daarna een Kadett E uit 1988 grijs kenteken op benzine,daarna een Kadett E Expression uit 1991,2x een Astra F en een Vectra B1,en als laatste een Astra G station uit 1999.
Uiteindelijk als een blok gevallen voor een Volvo V40 uit 2000 met 224.000 km en nu 245.000 km.
Maar m'n grote liefde staat hier op het pad,een Kadett E uit 1988,automaat,helemaal basic.
ik ben 35, maar dat gaat in een week veranderen, ik rij een vectra b2 1.6 sport en een vectra b2 caravan 2.5 v6, ik had nog een corsa gsi maar die is net verkocht..