Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mmmhh 48 jaar, en met wat zij sprongen toch voornamelijk opel
kadett C; kadett D; ranger "marshall" ; astra F '96 station, astra G station 2002, astra H 2006 station electronic; astra G 2004 automaat, de laatste nu zo'n 4,5 jaar, tijd voor een andere dus......
mijn 1e auto was een bmw 2002,2e c kadett, 3e een toyota tercel, 4e merc 123 type, 5e fiat ritmo abarth, 6e porsche 928, 7e maseratie biturbo,8e rest;D kadett, en de rest van het rijtje.....volgende....vrijwel zeker ook opel.....
@vectra208v wrote:@soepkiepe wrote:ik zie in dit topic wel veel astra's waar ik het model niet van kende haha
bij de F was je het alfabet kwijt zeker :jerry ze zijn inmiddels bij J :thumb :ass
nou, zie in jou bericht ook al een paar voor mij onbekende astra's
volgens mij horen die in dat andere topic of zo :jerry :jerry
zo topic als dit was er ook over vectra, k weet niet meer hoe of wat, k reageerde er ook in, maar ligt me iets van bij dat dat niet werd geaccepteerd of zo
maar ik zal het topic titel van deze ff aanpassen en aan een mod vragen om deze te verplaatsen naar opel algemeen.
@soepkiepe wrote:@vectra208v wrote:@soepkiepe wrote:ik zie in dit topic wel veel astra's waar ik het model niet van kende haha
bij de F was je het alfabet kwijt zeker :jerry ze zijn inmiddels bij J :thumb :ass
nou, zie in jou bericht ook al een paar voor mij onbekende astra's
volgens mij horen die in dat andere topic of zo :jerry :jerry
zo topic als dit was er ook over vectra, k weet niet meer hoe of wat, k reageerde er ook in, maar ligt me iets van bij dat dat niet werd geaccepteerd of zo
maar ik zal het topic titel van deze ff aanpassen en aan een mod vragen om deze te verplaatsen naar opel algemeen.
dan hebben we gewoon alles bij elkaar.
ow op die fiets hahaha ja je hebt gelijk :thumb alleen de kadett is in princiepe ook een astra (in engeland dan).