Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@opelpower89 wrote:wat raar pepels in elsloo zegt altyd dat hij niks van opels heeft staan als ik t m vraag rare gast
Naar hem toe gaan? 2weken geleden daar geweest, snel ruw gezegd had die 4 astra F's stuk of 4 astra G, 4 omega's , 3of4 corsa b. 3 stations vectra B, en nog een mpv busje van Opel.
@voyageboy wrote:vandaag op de sloop in emmeloord nog wat dingen gespot wat je pijn aan het hart doet...
helaas geen foto's maar ondere andere een kadett c coupe helemaal hard alleen uit elkaar geplukt en een b ascona irmscher.
en een bijna nieuwe monza a1...
Die b ascona is een oude auto van mij en was geen Irmscher ,maar een simpele 1900 met irmscher stickers.
je bedoeld die oranje c kadett zeker die daar achterop staat ,ook staat er nog een gele c kadett coupe met zijschade.Blok en bak liggen binnen in de loods te koop (2.0E met 5 bak) meen voor 550/600 euro
als iemand nog een sleepoog klepje voor een astra f gsi bumper kan scoren zou ik dat op prijs stellen! De prijs hoor ik wel ^^ Kleur maakt me niet uit zolang het maar heel is.
Gaan jullie gewoon naar een willekeurige auto sloop of een speciale auto sloop?
@kehabouter wrote:als iemand nog een sleepoog klepje voor een astra f gsi bumper kan scoren zou ik dat op prijs stellen! De prijs hoor ik wel ^^ Kleur maakt me niet uit zolang het maar heel is.
Gaan jullie gewoon naar een willekeurige auto sloop of een speciale auto sloop?