Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
alleen aan de bestuurdersstoel is achterop dat opbergvakje een beetje los gescheurd.
is op de foto ook wel te zien. maar met naald en draad zo weer klaar lijkt me.
verder zitten er hier en daar een paar schimmel vlekken op, maar dit is ook maar minimaal.
ik zelf kan het geld er niet voor missen, maar als iemand er intresse in heeft kan ik altijd gaan informeren, en als ik zeker weet dat je er belang bij heb misschien ook wel ophalen.
oja, alle 5 de hoofdsteunen zijn er bij en ook de deurpanelen zien er netjes uit.
voor zo ver ik heb gezien zit er niet eens instap schade aan!!
als je meer wil weten pm me maar dan kan ik wel informeren.
Kan je toch een paar honder euro voor vragen.. Zonde dat dat daar zo maar ligt.
Ik ben gisteren met mijn vergaarde injectiehuis naar mijn monteur geweest en *phew* het is de goede , dus eindelijk na maanden zoeken iets gevonden. king:
Maar ik hou me nog steeds aanbevolen voor Vectra A1 onderdelen en een sloop die niet alles meteen plet. Een beetje zo door een sloperij struinen vind ik altijd leuk.
Ik herkende de sloop meteen, maar jij hebt het filmpje niet helemaal afgekeken. Hij noemt de naam ergens halverwege: G.A.O.S. en ze zitten in Emmeloord. http://www.gaos.nl/
Zoals je op het filmpje ziet staan d'r best veel Opels, maar de meeste staan daar al lang en het mooie spul is vaak al weg.
Vandaag geweest bij Kooy in Austerlitz, een hele mooie en opgeruimde (gesorteerde!) sloop. Veel Omega B1's, 1 Senator B, 1 Calibra A1, Veel Astra F (Astra F Cabrio met kapot leer), 2x Kadett E (Cabrio edition en een hele oude witte), 1x Kadett D en ook veel Corsa B en Combo. Overigens ook nog veel deuren voor oa Manta B , Kadett C (en B?).