Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vanmiddag een C2 gespot bij De grens in heijen ter hoogte van Noy Logistics! Iemand van hier? hoorde hem wel voorbij komen maar was te laat om te zien wat het precies was in de verte zag ik dat het een Coupe was!
Nu net in nieuwegein een mooie gsi gespot stond geparkeerd op de over ijsel haven mooi blauw, champion leer erin y t -60-?? Wel zonde van de boos kijker links voor gr david
andere motorkap en kofferklep erop en dan is het eigenlijk best wel een leuk ding.
reed ook best wel een leuk ding in trouwens, voor zo snel als ik het kon zien
even later op de anthony fokkerlaan in eindhoven ook nog een 4 deurs sedan, matzwart, op de deuren/koffer/motor en dak na.
die waren goud. is volgens mij dezelfde als we al eens bij de mac gespot hebben met de hippies, maar weet even niet meer naar welke meeting we toen reden, kan best voor vertrek naar sevenum zijn geweest.
nog even snel bij het stoplicht een keer wat gepraat met de raampjes open, ze waren ook wel geïnteresseerd in wat voor auto ik dan in zat, want dat hadden ze nog nooit gezien maar ik had groen dus moest ook weer verder
hij heeft mij ook zien rijde in de rode toyota, maar ik was te laat om nog te zwaaien, beetje korte nacht gehad, dus zat wat slaperig achter het stuur...