Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
afgelopen weekeind in slagharen en hardenberg geweest en vel kadetts gespot.
een b kadett champagnekleurig geen coupe of sedan maar er tussenin.zag er nettjes uit
en een zwarte irmsher e kadett.vette bak
een blauwe :hmmz of groene c coupe met een dikke zwarte buis aan de zijkant rooi met zwarte corsa a nogal laag en een witte kadett e met witte velgen.dan ook nog een zwarte monza in hardenberg.
en nog tegen een beige c station geseint met imperial en hij stak zijn hand op.dus gezien
en zelf ben ik gespot in atractiepark slagharen want er zat een kaartje achter de ruitenwisser van kadett c team drente
ik was zelf met een rode c coupe berlinetta met aanhanger
afgelopen weekeind in slagharen en hardenberg geweest en vel kadetts gespot.
een b kadett champagnekleurig geen coupe of sedan maar er tussenin.zag er nettjes uit
en een zwarte irmsher e kadett.vette bak
een blauwe :hmmz of groene c coupe met een dikke zwarte buis aan de zijkant rooi met zwarte corsa a nogal laag en een witte kadett e met witte velgen.dan ook nog een zwarte monza in hardenberg.
en nog tegen een beige c station geseint met imperial en hij stak zijn hand op.dus gezien
en zelf ben ik gespot in atractiepark slagharen want er zat een kaartje achter de ruitenwisser van kadett c team drente
ik was zelf met een rode c coupe berlinetta met aanhanger
zwarte monza toevallig een GSE met vrouw achter het stuur en redelijk moderne velgen?
nee zat niemand achter het stuur stond net voorbij de rotonde aan de rechterkant bij een bedrijf stil.als je van slagharen af kwam en dan nog voor de verkeerslichten
nee zat niemand achter het stuur stond net voorbij de rotonde aan de rechterkant bij een bedrijf stil.als je van slagharen af kwam en dan nog voor de verkeerslichten
Is idd een vrouwtje die daar in rijdt als ik het goed heb.. Hij bedoeld de Kwantum denk ik.
Zaterdag avond om een Uurtje of 19:00 Een witte E Kadett(bertone)? Cabrio, reed met kappie (zwart) open. Op de N57 de laatste rotonde de Haringvlietsluizen op, richting Oudorp/Goedereede. Ik kwam van sluizen af en ging naar Hellevoetsluis. We kruisden elkaar bij de Rotonde.
maandag tussen 17:00 en 18:00 een (licht)blauwe C kadett sedan gespot bij asten/ommel, hij kwam van de kant van camping oostappen af. Iemand van hier toevallig?