hoi dit is me opel astra, ik heb een keer een schroef in me band gehad en een opel monteur had alle moeite nodig om die velg eraf te halen dus werdt het met een blok hout gedaan aan de achterkant slaan erop om het los te krijgen ? is dat normaal want het zijn dure velgen
thnxxx
p.s.
Ben blij dat dit een opel forum is waar iedereen ervaringen mee heeft met opels ik heb zoveel gelezen hier