Brandstof prijs is inderdaad achterlijk hoog hier..
Maar ik heb geen idee of het spul dat ze in die landen op de lijst, wel oke is voor onze auto's.
Anyway, er zal we enorm veel op verdiend worden daar twijfel ik niet over.
Goedkoper mag van mij zeker.
Maar in NL hebben we wel super goede wegen, kijk alleen al eens naar Belgie!! Als ik hier de grens overga dan is het spontaan een soort maanlandschap op het wegdek. (Maarja daar heeft de benzine prijs denk ik niets mee te maken, aangezien we ook wegenbelasting daarvoor betalen).
De vrachtwagen frustratie, zoals ik het maar zal noemen.. Tja, ik kom ook weleens klootzakken tegen op de weg die me afsnijden e.d. Omdat je in een vrachtwagen uber veel op de weg zit kom je er waarschijnlijk meer tegen.
Omdat je als vrachtwagen niet zo hard rijdt zijn vrachtwagens voor sommige mensen in het verkeer ook weer een ergernis. Kortom wees allemaal eens wat tolleranter.
Ik hou veel rekening met mijn medeweggebruiker, óók vrachtwagens. Maar ik vindt het ook schijtirritant als een vrachtwagen nét voor mijn neus een andere vrachtwagen in moet gaan halen. Ik snap best dat dat ook weleens nodig is maar dat kan ook wel op een moment (hier in Zeeland dan) dat er niet nét iemand (lees ik) die 2 vrachtwagens in wil inhalen.
Natuurlijk is het van belang dat vrachtwagens blijven rijden, ze zijn enorm belangrijk voor het vervoer van zó veel dingen die wij nodig hebben in ons dagelijks leven. Daarom even een veer in de kont van wim-v6! Ga zo door, keep up the good work! Respect van een dame die zich ook nogaleens kapot ergert aan haar medeweggebruikers.
Denk trouwens dat het stukje vrachtwagenfrustratie hier niet zo op zijn plaats is.. Misschien een idee een speciaal topic hierover te openen?