Jah das een goeie, ik zit hier toch ook al een hele tijd, maar ik ben hier gekomen in 2003, ik heb toen mijn GSI verkocht en daar kwam de Astra (die ik nu nog heb...) voor in de plaats...ik moest iets weten wat ik toen niet kwijt kon op het GSI Club Holland Forum en zodoende aangemeld en eigenlijk altijd blijven plakken. Helaas laatste tijd niet zoveel tijd gehad voor de Opeltjes want mijn andere hobby slokt erg veel tijd op, mijn twee Honda en Suzuki motoren. Maar zodra de Honda's af zijn gaat de Kadett opgeknapt worden. En de Astra, die blijft het gewoon doen.
Maar ontopic, veel gezien hier, veel relletjes die weleens uitbraken, en dan zat je te gieren achter de pc, continu f5-en, was soms wel hilarisch, soms ook tenenkrommend. Wisselingen van moderators, wisseling van eigenaar wat ook veel met zich mee brachten.
Ik moet wel zeggen dat ik hier ontzettend veel over mijn auto's en het algemeen geleerd heb, en er word ook heeel wat afgeouwehoerd :jerry
Senatorman werd in het begin in mijn beleving niet helemaal begrepen en niet iedereen kon de ingeslagen lijn altijd even goed waarderen, dat was even wennen, dus daar was ook nog wel wat getouwtrek over maar tot nu toe gaat dat goed vind ik.
Helaas mis ik wel de hele dieptechnische gesprekken die er vroeger volgens mij veel meer waren, maar lees nog steeds vaak mee.