ow heerijk weer dat gezeur over honda vs. vw .vs. opel enz....
de standaard cyfers zijn idd niet indrukwekkend van standaard hondaas....maargoed dat is dus in theorie.
in de praktijk,wordt je maar al te goed verrot gereden door die dingen.of ze blijven mega irritant achter je plakken.
gewoon een kwestie van prima blans tussen gewicht,rijgedrag en en motorkarakter.
degene die nog nooit in vtec hebben gereden,weten niet waar ze het over hebben.en houden zich graag vast aan de theorie.
heb zelf diverse vtecs en vti gehad.en nog heel ff een integra voor de handel.
maar blijft een mooi ding.
maja ze kosten de hoofdprijs,en luxe gevoel heb je niet in die apparaten.
wat een voordeel is......dat hondaas met een b16 iets verder kunnen gaan dan de b18.
en zitten heel veel marge op die blokken.
ook is tegenwoordig de jdm style heel populair.
sleeper style is helemaal erg.......standaard hondaatje....verlaagd....16 inch velgjes.....dikke toybo.....uitlaatje weggewerkt.....en dan tegen de 400 pk boosten....vaNUIT HET NIETS...
drachten bezoekers weten wel wat ik bedoel......SNEAKY TUNING.
onderelen en de kennis liggen op straat.
veel mensen halen zelf uit usa of japan....blijven de kosten laag.
iedereen kan redelijk die-hard voor weinoig gaan wat honda betreft.
voor opel ligt dat iets anders.....alhoewel ik op opelforu ook bizarre dingen voorbij heb zijn komen.....
maja this de knowhow...en het piuonieren van dingen....
maar over het algemeen kosten de spullen voor opel veel meer.
sinds kort importeer ik ook diverse dingen,en de prijs verschillen zijn enorm groot.
als ik dan ff mn astra vegelijk met mn korte integra r......dan vind ik de integra iets stoerder eruit zijn.....
maar de astra oogt iets moderner,en rijd volwassener.
de wegligging van de integra was subliem.
met onafhangkelijke ophanging en de lsd.
zowieso stukken lichter.....
maargoed....vind de boost gevoel gewoon lkkr......heb nog nooit eerder toybo gereden....dit blijft nog wel ff hahhaha.
maargoed...auto is emotie.......
de 1 heeft dit de ander dat.....
zorg gewoon dat je de doorn in je oog voor blijft.......modify!!!!!!!