Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik vind zelf dat ik redelijk laag ben , sommige stukken raak ik me carter , niet helemaal eerlijk met die op ze kop gemonteerde vectra C lip , maar daar gaat heel snel verandering in komen:
Het groene monster van de knapperd rechts op de foto
Geen idee van wie deze waren
Ratjes king:
OTT
Mijnes, 1 rondje zo gereden. Was niet leuk. Koste me de bumperlip, een stabilisatiestangrubber, de wielranden en een dikke kras op de carterpan. Moest het eerst via een plankje op stenen rijden om de krik eronder te krijgen
Altijd even achteruitkijk spiegel chekken of je geen oliespoor achterlaat
ja inderdaad , daarom ik er al een plaat extra op het carter gelast , en een plaatje op me demper en pijp zelf , zodat die plaat de demper over de drempel geleid.
ik moet er niet aan denken als ik een keer zou blijven haken :shock:
Corsa is heden ten dage nog 1-2cm lager. Maar ik heb geen recentere foto. Bovenstaande foto is van vele jaren terug.
Jordy zijn jouw plastic voorspatbordranden aan de binnenzijde weggesleten? Anders ben ik lager. :jerry
@jordy991 wrote:@Looney dat zijn gelijk een paar lage wagentjes.
wel vet die laatste foto alleen jammer dat je san alles verrot rijd.
hahah ik heb een minikrik nodig om me krik eronder te krijgen
Ik krik hem eerst op achter met de standaard Corsa krik, dan past voor onder de garagekrik eronder en dan lift ik de hele zijkant omhoog zodat ik tegelijk voor en achterwiel kan wisselen.
Ergste wat gebeurd is, is mijn carterplug stuk gereden. Schrok toen wel, zeker toen ik wat olie zag liggen onder de auto in de garage. Dacht dat ik scheuren in de carterpan had. Kon gelukkig opgelost worden met een overmaatse carterplug met nieuw draad getapt in de carterpan. Rijd sindsdien nog voorzichtiger in het dorp.
Het is dat het hobby auto is, wanneer ik dagelijks erin moest rijden had ik het niet zo gelaten met die uitgesleten voorspatborden. Er kan vocht tussen carosserie en spatbord nu komen en wie weet gaat dat roesten. Gelukkig rijd ik nooit met regen. Auto staat altijd in garage.
We hebben duidelijk een Corsa lowriders club nodig in Nederland. :angel