S skinsdale Post best veel 30 jun 2008 #1 wlek schijven passen er alemaal op corsa b omega v6 wlek nog meer grking:
M MB1 Lid 30 jun 2008 #3 Ik denk dat je meer kans hebt in het Corsa topic ! En dan nog wat wil je precies en welke maat wielen rij je mee?
Ik denk dat je meer kans hebt in het Corsa topic ! En dan nog wat wil je precies en welke maat wielen rij je mee?
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 1 jul 2008 #5 2 liter remmen van bijv. cali 16v, astra f / kadett gsi en cali turbo daarnaast allerlei aftermarket extra groot spul
2 liter remmen van bijv. cali 16v, astra f / kadett gsi en cali turbo daarnaast allerlei aftermarket extra groot spul
S sinister Komt weleens kijken 11 jul 2009 #9 15 inch past maximaal 284mm deze schijven zijn viergaats verkrijgbaar en te monteren met astra/zafira opc klauwen)
15 inch past maximaal 284mm deze schijven zijn viergaats verkrijgbaar en te monteren met astra/zafira opc klauwen)
C corsaracer Hoort bij de inboedel 11 jul 2009 #10 origineel gepost door sinister 15 inch past maximaal 284mm deze schijven zijn viergaats verkrijgbaar en te monteren met astra/zafira opc klauwen) dat past niet in alle 15 inch velgen sommige past het gewoon niet in!!!!!
origineel gepost door sinister 15 inch past maximaal 284mm deze schijven zijn viergaats verkrijgbaar en te monteren met astra/zafira opc klauwen) dat past niet in alle 15 inch velgen sommige past het gewoon niet in!!!!!
H Hacula Post best veel 11 jul 2009 #11 In 15 inch is het grootste plug and play volgens mij calibra turbo, en dat wil ook niet altijd passen.
In 15 inch is het grootste plug and play volgens mij calibra turbo, en dat wil ook niet altijd passen.
S sinister Komt weleens kijken 13 jul 2009 #12 origineel gepost door corsaracer origineel gepost door sinister 15 inch past maximaal 284mm deze schijven zijn viergaats verkrijgbaar en te monteren met astra/zafira opc klauwen) dat past niet in alle 15 inch velgen sommige past het gewoon niet in!!!!! Klopt idd, ik heb een setje Borbet BS gehad en dat paste niet omdat de spaak naar binnen liep...
origineel gepost door corsaracer origineel gepost door sinister 15 inch past maximaal 284mm deze schijven zijn viergaats verkrijgbaar en te monteren met astra/zafira opc klauwen) dat past niet in alle 15 inch velgen sommige past het gewoon niet in!!!!! Klopt idd, ik heb een setje Borbet BS gehad en dat paste niet omdat de spaak naar binnen liep...