Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heeft er hier iemand ervaring met een dumpvalve op een opel gt? heb al verschillende namen gehoord zoals de hks, forge en bollen dumpvalve. welke zijn goed en aan te raden? Ik zou voor een krachtig geluid willen gaan.
Oke bedankt voor de reacties, zo kom ik toch al wat verder :thumb het gaat een forge valve worden maar voor zover internet me wijzer maakt heb ik een dubbelwerkende dumpvalve nodig
Hier een foto van mijn Forge dumpvalve (90% terug in inlaat en 10% naar buiten) Als je een 100% uitwendige dumpvalve zou nemen gaat je verhouding air fuel niet meer juist zijn omdat de luchtdebietmeter de aangezogen lucht meet en daar de benzine op berekend die moet ingespoten worden dus als je de lucht buiten blaast door je dumpvalve zal je met momenten veel te rijk rijden (teveel benzine in verhouding tot lucht)