Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
lijkt me geen verkeerd idee, maar heb ik je hier voorthuis ook al eens gezegt dat ik dit geen mooie lampen vind, maar dat geld niet alleen voor de tieg, vind die dingen zowiezo niet mooi, misschien dat het op een witte auto wat lijkt, maar verder vind ik ze niks aan
lijkt me geen verkeerd idee, maar heb ik je hier voorthuis ook al eens gezegt dat ik dit geen mooie lampen vind, maar dat geld niet alleen voor de tieg, vind die dingen zowiezo niet mooi, misschien dat het op een witte auto wat lijkt, maar verder vind ik ze niks aan
@soepkiepe wrote:lijkt me geen verkeerd idee, maar heb ik je hier voorthuis ook al eens gezegt dat ik dit geen mooie lampen vind, maar dat geld niet alleen voor de tieg, vind die dingen zowiezo niet mooi, misschien dat het op een witte auto wat lijkt, maar verder vind ik ze niks aan
Wat ik ook kan doen, de onderste helf met black licht in spuiten.
dit idee
maar dan niet zo donker.
want als ik de orgineele lampen er weer in zet.
dan ben ik de helderheid kwijt, want ik heb voor ook heldere koplampen.
@soepkiepe wrote:lijkt me geen verkeerd idee, maar heb ik je hier voorthuis ook al eens gezegt dat ik dit geen mooie lampen vind, maar dat geld niet alleen voor de tieg, vind die dingen zowiezo niet mooi, misschien dat het op een witte auto wat lijkt, maar verder vind ik ze niks aan
Wat ik ook kan doen, de onderste helf met black licht in spuiten.
dit idee
maar dan niet zo donker.
want als ik de orgineele lampen er weer in zet.
dan ben ik de helderheid kwijt, want ik heb voor ook heldere koplampen.