Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Kaneda wrote:@KiLLaHeRTz wrote:@YourivdAar wrote:Hoedenplank geïnstalleerd ofwel het netje. Nieuwe lampjes in het dashboard achter de verwarmings knoppen. Voorbumper beter vast gezet. 4 nieuwe banden. Angel eyes gesteld. Vorige week de airco laten vullen. Nu alleen nog een grote beurt en een nieuw wiellager, een afdek kap voor het vliegwiel, nieuwe kleppen deksel pakking en die knak uit de deuren weg werken.
Tips en tricks zijn altijd welkom!
Groeten,
Youri.
Heb ook een knak in mijn deur bij het open en dichtdoen. Smeren hielp niet Tips&Tricks?
in de deur opening zie je het schanier daar onder zit een strip met een moertje en een nylon busje
deze 2 vervangen ff naar de dealer(peanuts)DOE wel links en rechts dan!!
@Kaneda wrote:@KiLLaHeRTz wrote:@YourivdAar wrote:Hoedenplank geïnstalleerd ofwel het netje. Nieuwe lampjes in het dashboard achter de verwarmings knoppen. Voorbumper beter vast gezet. 4 nieuwe banden. Angel eyes gesteld. Vorige week de airco laten vullen. Nu alleen nog een grote beurt en een nieuw wiellager, een afdek kap voor het vliegwiel, nieuwe kleppen deksel pakking en die knak uit de deuren weg werken.
Tips en tricks zijn altijd welkom!
Groeten,
Youri.
Heb ook een knak in mijn deur bij het open en dichtdoen. Smeren hielp niet Tips&Tricks?
in de deur opening zie je het schanier daar onder zit een strip met een moertje en een nylon busje
deze 2 vervangen ff naar de dealer(peanuts)DOE wel links en rechts dan!!
Hahahah nou ik heb enorm zitte poedersuikerten met mijn stoelen zoals ik al in eerdere topics heb vermeld... Ik word er echt ziek van dat ikk dat weer niet snap hoe ik die moet monteren