W wv381 Komt weleens kijken 26 mei 2014 #2.521 Een flexibel uitlaatdeel,helaas gescheurd/lek bij de apkeurmeester... Sent from my iPhone using Tapatalk
Een flexibel uitlaatdeel,helaas gescheurd/lek bij de apkeurmeester... Sent from my iPhone using Tapatalk
J jraaf Hoort bij de inboedel 30 mei 2014 #2.522 @DeKleineMan wrote: Genoeg om mee te beginnen? Of mis ik nog wat? Klei? Ik zou zekers na het wassen de auto een goede klei beurt geven king: Groet jraaf
@DeKleineMan wrote: Genoeg om mee te beginnen? Of mis ik nog wat? Klei? Ik zou zekers na het wassen de auto een goede klei beurt geven king: Groet jraaf
R remutr Loopt hier de deur plat 27 mei 2014 #2.523 Nog niet binnen maar ga hem zo ophalen, nieuw achterdeur slot
V vectra vlammen Komt weleens kijken 27 mei 2014 #2.525 4nieuwe banden voor de 18inch velgen.en aerotwin ruitenwissers van bosch Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
4nieuwe banden voor de 18inch velgen.en aerotwin ruitenwissers van bosch Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
G gekkegrry Komt weleens kijken 28 mei 2014 #2.526 4 nieuwe bobines en 4 bougies laten plaatsen :vertag :vertag
R remutr Loopt hier de deur plat 30 mei 2014 #2.527 voor mijn Vectra 2 tweeters gekocht, achter sierstrip en een nieuwe speaker kap. Bij de sloop in Den Dolder staan 3 Vectra's waar je nog zelf aan mag slopen.
voor mijn Vectra 2 tweeters gekocht, achter sierstrip en een nieuwe speaker kap. Bij de sloop in Den Dolder staan 3 Vectra's waar je nog zelf aan mag slopen.
D DeKleineMan Komt weleens kijken 30 mei 2014 #2.528 Genoeg om mee te beginnen? Of mis ik nog wat? Klei?
S speaker Hoort bij de inboedel 15 jun 2014 #2.529 Net een setje oud rubber opgehaald En er zaten ook nog mooie velgen in............
R remutr Loopt hier de deur plat 16 jun 2014 #2.530 Vauxhall velgen aan het logo te zien? Je omschrijving is wel mooi :jerry
J jraaf Hoort bij de inboedel 30 mei 2014 #2.531 @DeKleineMan wrote: Genoeg om mee te beginnen? Of mis ik nog wat? Klei? Ik zou zekers na het wassen de auto een goede klei beurt geven king: Groet jraaf
@DeKleineMan wrote: Genoeg om mee te beginnen? Of mis ik nog wat? Klei? Ik zou zekers na het wassen de auto een goede klei beurt geven king: Groet jraaf
D -DOMI- Komt weleens kijken 16 jun 2014 #2.532 Eindelijk heb ik hem dan. Na maanden zoeken. Een hagelnieuw Irmscher dakspoiler voor mijn Vectra B2 sport eddII. Spoilertje heeft jarenlang bij een opel dealer in belgie in het magazijn gelegen. Tijdens opruimen kwam ie weer in het zicht. Even passen :thumb
Eindelijk heb ik hem dan. Na maanden zoeken. Een hagelnieuw Irmscher dakspoiler voor mijn Vectra B2 sport eddII. Spoilertje heeft jarenlang bij een opel dealer in belgie in het magazijn gelegen. Tijdens opruimen kwam ie weer in het zicht. Even passen :thumb
R remutr Loopt hier de deur plat 30 mei 2014 #2.535 voor mijn Vectra 2 tweeters gekocht, achter sierstrip en een nieuwe speaker kap. Bij de sloop in Den Dolder staan 3 Vectra's waar je nog zelf aan mag slopen.
voor mijn Vectra 2 tweeters gekocht, achter sierstrip en een nieuwe speaker kap. Bij de sloop in Den Dolder staan 3 Vectra's waar je nog zelf aan mag slopen.
S speaker Hoort bij de inboedel 15 jun 2014 #2.537 Net een setje oud rubber opgehaald En er zaten ook nog mooie velgen in............
R Rob68 Lid 16 jun 2014 #2.538 Vandaag besteld bij GM-Tuningparts; Opel Vectra B Flate blade Ruitenwissers en eindelijk de Opel Vectra B OPC sport edition 2 Grill.
Vandaag besteld bij GM-Tuningparts; Opel Vectra B Flate blade Ruitenwissers en eindelijk de Opel Vectra B OPC sport edition 2 Grill.
R remutr Loopt hier de deur plat 16 jun 2014 #2.539 Vauxhall velgen aan het logo te zien? Je omschrijving is wel mooi :jerry
D DennisD Post best veel 17 jun 2014 #2.540 Nette set Peter! Zelf een tronsmart s89 (android tv box) gekocht en hopelijk snel binnen, eens kijken of ik dit als media player kan gebruiken in de auto. Zo'n raspberry pi met xmbc is toch wel een beetje omslachtig en niet al te snel.
Nette set Peter! Zelf een tronsmart s89 (android tv box) gekocht en hopelijk snel binnen, eens kijken of ik dit als media player kan gebruiken in de auto. Zo'n raspberry pi met xmbc is toch wel een beetje omslachtig en niet al te snel.