Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Grotere stofkappen voor de remmen, heb grotere remmen 2 jaar geleden erop gezet en de oude kappen omgebogen, maar stoorde mij meer en meer eraan.
Haakjes voor mijn zonneschermen zodat nu beide zijden omhoog kunnen.
En nieuwe schijfremmen voor voor, dit keer gekozen voor oem remschijven met bijbehorende blokken ipv mtec dipped remmen met mintex blokken. Heb nu last van trillen bij wat harder remmen, dus vandaar dat ik ze vervang.
Nee man, de chrome deurgreepjes (spijtig) zeggen me helemaal niets. Ik vind het zwarte van een B1 persoonlijk mooier icm mijn gespoten interieur. Ook het interieur ga ik niet kopen mits ik nog steeds mijn kuipzetels heb die ik na de keuring er terug in ga steken.
Misschien iemand van de omgeving Ossendrecht die daar iets kan zoeken...
Vandaag 2 bouten gekocht voor de gordels op mijn stoelen te bevestigen. Er zijn dus 2 soorten van wat ik helemaal niet wist. Een dikkere of een dunnere bout en ik had natuurlijk de verkeerde versie... Op de sloop effe de goede bout gevonden en gemonteerd.
En daar zag ik 2 sport Vectra's staan met interieur e.d.: een SW en een Sedan en daar was iets dat ik MOEST hebben. (slechte foto's door gebrek aan plaats daar...)
Bij jouw zou dat chrome ook wat kitserig gaan staan, zo op de foto viel mijn oog erop. En voor mij is Ossendrecht iets te ver weg om eens langs te gaan.
Is hij al door de keuring met de originele stoelen erin?
Nee man, de chrome deurgreepjes (spijtig) zeggen me helemaal niets. Ik vind het zwarte van een B1 persoonlijk mooier icm mijn gespoten interieur. Ook het interieur ga ik niet kopen mits ik nog steeds mijn kuipzetels heb die ik na de keuring er terug in ga steken.
Misschien iemand van de omgeving Ossendrecht die daar iets kan zoeken...
Bij jouw zou dat chrome ook wat kitserig gaan staan, zo op de foto viel mijn oog erop. En voor mij is Ossendrecht iets te ver weg om eens langs te gaan.
Is hij al door de keuring met de originele stoelen erin?