Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgelopen vrijdag besteld via Mister-auto, ze laten je wel gewoon betalen maar sturen dan maandag doodleuk een berichtje dat ze het niet kunnen leveren. Wel €1070 die ik pas woensdagavond terug kreeg. Mooie misleiding daar op die site.
Uiteindelijk op motortype gezocht op EBAY en alles besteld bij parts2clear, €400 goedkoper en binnen 4 dagen in huis! Weet wel waar ik voortaan mijn onderdelen ga zoeken. Nooit meer bij Mister-auto sowieso.
Stuurhuis laten reviseren en aanpassen. Hij was compleet verroest van binnen en omdat dit type niet 2e hands te vinden was , hebben ze hem aangepast met een zuiger van een ander merk.
Klasse werk van Auto-elect uit Zeewolde ! :thumbup
@jraaf wrote:@speaker wrote:Stuurhuis laten reviseren en aanpassen. Hij was compleet verroest van binnen en omdat dit type niet 2e hands te vinden was , hebben ze hem aangepast met een zuiger van een ander merk.
Kunnen we weer een tijdje voort !
Netjes Peet :thumb Op naar de 4 ton.
Witte al weg?
Groet jraaf
witte gaat van de week in de verkoop!
heb ff in 't sjukhus gelegen... dus hij stond er iets langer dan gepland!!
@speaker wrote:Stuurhuis laten reviseren en aanpassen. Hij was compleet verroest van binnen en omdat dit type niet 2e hands te vinden was , hebben ze hem aangepast met een zuiger van een ander merk.
@jraaf wrote:@speaker wrote:Stuurhuis laten reviseren en aanpassen. Hij was compleet verroest van binnen en omdat dit type niet 2e hands te vinden was , hebben ze hem aangepast met een zuiger van een ander merk.
Kunnen we weer een tijdje voort !
Netjes Peet :thumb Op naar de 4 ton.
Witte al weg?
Groet jraaf
witte gaat van de week in de verkoop!
heb ff in 't sjukhus gelegen... dus hij stond er iets langer dan gepland!!