J jraaf Hoort bij de inboedel 18 nov 2013 #1.901 @leon34 wrote:2 opc uitlaatsierstukken :thumb en 2x logo opc line :hmmz @ Riemersma Heb nog geen pica's..... Groet jraaf
@leon34 wrote:2 opc uitlaatsierstukken :thumb en 2x logo opc line :hmmz @ Riemersma Heb nog geen pica's..... Groet jraaf
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 18 nov 2013 #1.902 een nieuwe radio, ter vervanging van de ncdc2015 (die pakt vaak geen navigatie meer) het is een sony xav 601-bt geworden. geen eigen navigatie, maar heb sygic gekocht voor mijn mobiel, en de radio heeft mirrorlink, dus net zo goed. komt van de week binnnen
een nieuwe radio, ter vervanging van de ncdc2015 (die pakt vaak geen navigatie meer) het is een sony xav 601-bt geworden. geen eigen navigatie, maar heb sygic gekocht voor mijn mobiel, en de radio heeft mirrorlink, dus net zo goed. komt van de week binnnen
L leon34 Komt weleens kijken 18 nov 2013 #1.904 @jraaf wrote:@leon34 wrote:2 opc uitlaatsierstukken :thumb en 2x logo opc line :hmmz :jerry :jerry @ Riemersma Heb nog geen pica's..... Groet jraaf
@jraaf wrote:@leon34 wrote:2 opc uitlaatsierstukken :thumb en 2x logo opc line :hmmz :jerry :jerry @ Riemersma Heb nog geen pica's..... Groet jraaf
J jraaf Hoort bij de inboedel 18 nov 2013 #1.906 @gwriemersma wrote:@jraaf Ook geen hints 't zit aan de binnekant van de Vec en is pas vanaf de C2 geleverd... Groet jraaf
@gwriemersma wrote:@jraaf Ook geen hints 't zit aan de binnekant van de Vec en is pas vanaf de C2 geleverd... Groet jraaf
N noogy2000 Post best veel 18 nov 2013 #1.907 @jraaf wrote:@gwriemersma wrote:@jraaf Ook geen hints 't zit aan de binnekant van de Vec en is pas vanaf de C2 geleverd... Groet jraaf Is het iets waar ik over mee kan praten?
@jraaf wrote:@gwriemersma wrote:@jraaf Ook geen hints 't zit aan de binnekant van de Vec en is pas vanaf de C2 geleverd... Groet jraaf Is het iets waar ik over mee kan praten?
J jraaf Hoort bij de inboedel 18 nov 2013 #1.908 @lucas1975 wrote:@jraaf, kan je er op zitten ? :jerry yeah!!!! Half leder Recaro interieur origineel vectra C. Ik ben nog al een lange gast, 2 meter :vertag Vooral de hamstring ondersteuning op lange ritten zal mij goed doen. Groet jraaf
@lucas1975 wrote:@jraaf, kan je er op zitten ? :jerry yeah!!!! Half leder Recaro interieur origineel vectra C. Ik ben nog al een lange gast, 2 meter :vertag Vooral de hamstring ondersteuning op lange ritten zal mij goed doen. Groet jraaf
N noogy2000 Post best veel 18 nov 2013 #1.909 @jraaf wrote:@lucas1975 wrote:@jraaf, kan je er op zitten ? :jerry yeah!!!! Half leder Recaro interieur origineel vectra C. Ik ben nog al een lange gast, 2 meter :vertag Vooral de hamstring ondersteuning op lange ritten zal mij goed doen. Groet jraaf :wors :wors :wors
@jraaf wrote:@lucas1975 wrote:@jraaf, kan je er op zitten ? :jerry yeah!!!! Half leder Recaro interieur origineel vectra C. Ik ben nog al een lange gast, 2 meter :vertag Vooral de hamstring ondersteuning op lange ritten zal mij goed doen. Groet jraaf :wors :wors :wors
J jraaf Hoort bij de inboedel 18 nov 2013 #1.910 @noogy2000 wrote: Is het iets waar ik over mee kan praten? Hahaha, mijn beurt om iemand uit te sluiten van 'deelname'. Je hebt tenslotte een hele voor de deur staan :wors :jerry :jerry Groet jraaf
@noogy2000 wrote: Is het iets waar ik over mee kan praten? Hahaha, mijn beurt om iemand uit te sluiten van 'deelname'. Je hebt tenslotte een hele voor de deur staan :wors :jerry :jerry Groet jraaf
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 18 nov 2013 #1.911 een nieuwe radio, ter vervanging van de ncdc2015 (die pakt vaak geen navigatie meer) het is een sony xav 601-bt geworden. geen eigen navigatie, maar heb sygic gekocht voor mijn mobiel, en de radio heeft mirrorlink, dus net zo goed. komt van de week binnnen
een nieuwe radio, ter vervanging van de ncdc2015 (die pakt vaak geen navigatie meer) het is een sony xav 601-bt geworden. geen eigen navigatie, maar heb sygic gekocht voor mijn mobiel, en de radio heeft mirrorlink, dus net zo goed. komt van de week binnnen
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 18 nov 2013 #1.912 Wow, dat is idd wel echt een supermod!!! het is dat ik mn beige lederen interieur wel erg mooi vind anders ging ik er ook voor opzoek!
Wow, dat is idd wel echt een supermod!!! het is dat ik mn beige lederen interieur wel erg mooi vind anders ging ik er ook voor opzoek!
L leon34 Komt weleens kijken 18 nov 2013 #1.913 @jraaf wrote:@leon34 wrote:2 opc uitlaatsierstukken :thumb en 2x logo opc line :hmmz :jerry :jerry @ Riemersma Heb nog geen pica's..... Groet jraaf
@jraaf wrote:@leon34 wrote:2 opc uitlaatsierstukken :thumb en 2x logo opc line :hmmz :jerry :jerry @ Riemersma Heb nog geen pica's..... Groet jraaf
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 18 nov 2013 #1.914 king: Dat is idd super gaaf :wors Enyoi :agent
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 18 nov 2013 #1.916 Gefeliciteerd Jraaf super mod :wors Groeten Jurgen,
J jraaf Hoort bij de inboedel 18 nov 2013 #1.917 @lucas1975 wrote:@jraaf, kan je er op zitten ? :jerry yeah!!!! Half leder Recaro interieur origineel vectra C. Ik ben nog al een lange gast, 2 meter :vertag Vooral de hamstring ondersteuning op lange ritten zal mij goed doen. Groet jraaf
@lucas1975 wrote:@jraaf, kan je er op zitten ? :jerry yeah!!!! Half leder Recaro interieur origineel vectra C. Ik ben nog al een lange gast, 2 meter :vertag Vooral de hamstring ondersteuning op lange ritten zal mij goed doen. Groet jraaf
C CAlberts Loopt hier de deur plat 19 nov 2013 #1.918 Dat is inderdaad wel erg gaaf! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
N noogy2000 Post best veel 18 nov 2013 #1.919 @jraaf wrote:@lucas1975 wrote:@jraaf, kan je er op zitten ? :jerry yeah!!!! Half leder Recaro interieur origineel vectra C. Ik ben nog al een lange gast, 2 meter :vertag Vooral de hamstring ondersteuning op lange ritten zal mij goed doen. Groet jraaf :wors :wors :wors
@jraaf wrote:@lucas1975 wrote:@jraaf, kan je er op zitten ? :jerry yeah!!!! Half leder Recaro interieur origineel vectra C. Ik ben nog al een lange gast, 2 meter :vertag Vooral de hamstring ondersteuning op lange ritten zal mij goed doen. Groet jraaf :wors :wors :wors