Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet je me vraag nog van een paar weken geleden past een achterbank van een gts in een stw ???? ik ben er niet op door gegaan haha (Berlin)????[/quote]
Ah, dan kan ik de vraag nu plaatsen ja. Maar die set uit Polen heb ik links laten liggen. De verkoper had veel negatieve reacties via ebay. Hij gaf ook aan dat de set in berlijn stond maar dat was niet zo. Stond ver in Polen :vertag Hij vroeg ook nog eens de hoofdprijs.
@ VANIEBA, Mooi OPC stuur. Gaat lekker in de hand liggen.
Weet je me vraag nog van een paar weken geleden past een achterbank van een gts in een stw ???? ik ben er niet op door gegaan haha (Berlin)????[/quote]
Ah, dan kan ik de vraag nu plaatsen ja. Maar die set uit Polen heb ik links laten liggen. De verkoper had veel negatieve reacties via ebay. Hij gaf ook aan dat de set in berlijn stond maar dat was niet zo. Stond ver in Polen :vertag Hij vroeg ook nog eens de hoofdprijs.
@ VANIEBA, Mooi OPC stuur. Gaat lekker in de hand liggen.
Afgelopen vrijdag besteld via Mister-auto, ze laten je wel gewoon betalen maar sturen dan maandag doodleuk een berichtje dat ze het niet kunnen leveren. Wel €1070 die ik pas woensdagavond terug kreeg. Mooie misleiding daar op die site.
Uiteindelijk op motortype gezocht op EBAY en alles besteld bij parts2clear, €400 goedkoper en binnen 4 dagen in huis! Weet wel waar ik voortaan mijn onderdelen ga zoeken. Nooit meer bij Mister-auto sowieso.
Stuurhuis laten reviseren en aanpassen. Hij was compleet verroest van binnen en omdat dit type niet 2e hands te vinden was , hebben ze hem aangepast met een zuiger van een ander merk.
Klasse werk van Auto-elect uit Zeewolde ! :thumbup
@speaker wrote:Stuurhuis laten reviseren en aanpassen. Hij was compleet verroest van binnen en omdat dit type niet 2e hands te vinden was , hebben ze hem aangepast met een zuiger van een ander merk.
Klasse werk van Auto-elect uit Zeewolde ! :thumbup