L Ludolf Komt weleens kijken 15 nov 2012 #981 een paar weekjes geleden een complete RVS OPC uitlaat op maat laten maken door Skytune in maldegem met 2 originele OPC eindstukken. Klinkt Ge-weldig!
een paar weekjes geleden een complete RVS OPC uitlaat op maat laten maken door Skytune in maldegem met 2 originele OPC eindstukken. Klinkt Ge-weldig!
K Klopper Loopt hier de deur plat 13 nov 2012 #984 Voor de 1800: Kleppendekselpakking, inlaatspruitstuk-pakking, carterpan-pakking en 16 O-ringen voor kleppendeksel en 2 nieuwe bandjes ivm APK-afkeur. Voor de 2.6 V6: Slotbouten
Voor de 1800: Kleppendekselpakking, inlaatspruitstuk-pakking, carterpan-pakking en 16 O-ringen voor kleppendeksel en 2 nieuwe bandjes ivm APK-afkeur. Voor de 2.6 V6: Slotbouten
L Ludolf Komt weleens kijken 19 nov 2012 #985 hierbij de foto's vn de skytune uitlaat, aan het filmpje word nog gewerkt. alsk nog eens tijd over heb van de week savond, zal ik hem wel ff op de brug zetten. let er niet op hoe vies ze is, wonend in de polder, dus schoon houden is een ramp!
hierbij de foto's vn de skytune uitlaat, aan het filmpje word nog gewerkt. alsk nog eens tijd over heb van de week savond, zal ik hem wel ff op de brug zetten. let er niet op hoe vies ze is, wonend in de polder, dus schoon houden is een ramp!
B bluedevil Komt weleens kijken 19 nov 2012 #986 vandaag me een originele tech 2 aangeschaft, lig ik anders weer te zooien tegen de vod hoe het ding werkt en wat die moet doen als ik langsga. Greets Blue
vandaag me een originele tech 2 aangeschaft, lig ik anders weer te zooien tegen de vod hoe het ding werkt en wat die moet doen als ik langsga. Greets Blue
A arjontje Forumbewoner 20 nov 2012 #988 Olie filterhuis. en oliepeil sensor pakking. Dan straks hopelijk een droge motor.
L Ludolf Komt weleens kijken 15 nov 2012 #989 een paar weekjes geleden een complete RVS OPC uitlaat op maat laten maken door Skytune in maldegem met 2 originele OPC eindstukken. Klinkt Ge-weldig!
een paar weekjes geleden een complete RVS OPC uitlaat op maat laten maken door Skytune in maldegem met 2 originele OPC eindstukken. Klinkt Ge-weldig!
B bluedevil Komt weleens kijken 20 nov 2012 #992 @Kano wrote:53 liter benzine. :jerry en volgende week terug of doe je er toch wat langer over :jerry greets blue
@Kano wrote:53 liter benzine. :jerry en volgende week terug of doe je er toch wat langer over :jerry greets blue
L Ludolf Komt weleens kijken 19 nov 2012 #993 hierbij de foto's vn de skytune uitlaat, aan het filmpje word nog gewerkt. alsk nog eens tijd over heb van de week savond, zal ik hem wel ff op de brug zetten. let er niet op hoe vies ze is, wonend in de polder, dus schoon houden is een ramp!
hierbij de foto's vn de skytune uitlaat, aan het filmpje word nog gewerkt. alsk nog eens tijd over heb van de week savond, zal ik hem wel ff op de brug zetten. let er niet op hoe vies ze is, wonend in de polder, dus schoon houden is een ramp!
B bluedevil Komt weleens kijken 19 nov 2012 #995 vandaag me een originele tech 2 aangeschaft, lig ik anders weer te zooien tegen de vod hoe het ding werkt en wat die moet doen als ik langsga. Greets Blue
vandaag me een originele tech 2 aangeschaft, lig ik anders weer te zooien tegen de vod hoe het ding werkt en wat die moet doen als ik langsga. Greets Blue
K Kano Komt hier geregeld 21 nov 2012 #996 @bluedevil wrote:@Kano wrote:53 liter benzine. :jerry en volgende week terug of doe je er toch wat langer over :jerry greets blue Ongeveer 2 weekjes.
@bluedevil wrote:@Kano wrote:53 liter benzine. :jerry en volgende week terug of doe je er toch wat langer over :jerry greets blue Ongeveer 2 weekjes.
A arjontje Forumbewoner 20 nov 2012 #997 Olie filterhuis. en oliepeil sensor pakking. Dan straks hopelijk een droge motor.
K Kano Komt hier geregeld 21 nov 2012 #998 Volgens mij heeft Klein Gunnewiek ze liggen. (http://www.kleingunnewiek.com/" onclick="window.open(this.href);return false
Volgens mij heeft Klein Gunnewiek ze liggen. (http://www.kleingunnewiek.com/" onclick="window.open(this.href);return false
B bluedevil Komt weleens kijken 20 nov 2012 #1.000 @Kano wrote:53 liter benzine. :jerry en volgende week terug of doe je er toch wat langer over :jerry greets blue
@Kano wrote:53 liter benzine. :jerry en volgende week terug of doe je er toch wat langer over :jerry greets blue