S Seth Loopt hier de deur plat 15 sep 2012 #961 Dat moet ik overlaten aan de Vec C/Signum kenners maar als je ze zoekt vindt je ze op de site van GM-tuningparts onder 'velgen' bij signum en vectra C
Dat moet ik overlaten aan de Vec C/Signum kenners maar als je ze zoekt vindt je ze op de site van GM-tuningparts onder 'velgen' bij signum en vectra C
V Vectra-Driver Lid 3 nov 2012 #962 @GTS Vectra wrote:Een winterplan! Bij de nationale Opel testdag geweest? :thumb
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 19 sep 2012 #963 V6 remmen van een 3L Diesel. Nu de klauwen nog poedercoaten!!
S sander2.5v6 Komt hier geregeld 5 nov 2012 #964 Opel omega sport edition 2 17 inch velgen voor mijn vectra'tje! Voorbeeld:
K Kano Komt hier geregeld 5 nov 2012 #966 @helmer opelfan wrote:Irmscher gril voor mijn Vectra C king: Nu dus een originele grill over? :angel (toevallig chroomkleurig?)
@helmer opelfan wrote:Irmscher gril voor mijn Vectra C king: Nu dus een originele grill over? :angel (toevallig chroomkleurig?)
S sw_reijnders Forumbewoner 3 nov 2012 #967 nieuwe wheelies voor een nieuw setje winterbanden 16 inch astra g coupé/cabrio velgen
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 5 nov 2012 #968 @Vectra-Driver wrote:@GTS Vectra wrote:Een winterplan! Bij de nationale Opel testdag geweest? :thumb Ja ik ga elk jaar, mooi opeltjes kijken. :agent Maar het wordt elk jaar minder lijkt het wel!! Gr Jurgen,
@Vectra-Driver wrote:@GTS Vectra wrote:Een winterplan! Bij de nationale Opel testdag geweest? :thumb Ja ik ga elk jaar, mooi opeltjes kijken. :agent Maar het wordt elk jaar minder lijkt het wel!! Gr Jurgen,
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 5 nov 2012 #970 @helmer opelfan wrote:Irmscher gril voor mijn Vectra C king: Netjes Helmer :thumb nu nog de :kewlpics :kewlpics Gr Jurgen,
@helmer opelfan wrote:Irmscher gril voor mijn Vectra C king: Netjes Helmer :thumb nu nog de :kewlpics :kewlpics Gr Jurgen,
V Vectra-Driver Lid 3 nov 2012 #971 @GTS Vectra wrote:Een winterplan! Bij de nationale Opel testdag geweest? :thumb
S sander2.5v6 Komt hier geregeld 5 nov 2012 #972 Opel omega sport edition 2 17 inch velgen voor mijn vectra'tje! Voorbeeld:
K Kano Komt hier geregeld 5 nov 2012 #974 @helmer opelfan wrote:Irmscher gril voor mijn Vectra C king: Nu dus een originele grill over? :angel (toevallig chroomkleurig?)
@helmer opelfan wrote:Irmscher gril voor mijn Vectra C king: Nu dus een originele grill over? :angel (toevallig chroomkleurig?)
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 5 nov 2012 #976 @Vectra-Driver wrote:@GTS Vectra wrote:Een winterplan! Bij de nationale Opel testdag geweest? :thumb Ja ik ga elk jaar, mooi opeltjes kijken. :agent Maar het wordt elk jaar minder lijkt het wel!! Gr Jurgen,
@Vectra-Driver wrote:@GTS Vectra wrote:Een winterplan! Bij de nationale Opel testdag geweest? :thumb Ja ik ga elk jaar, mooi opeltjes kijken. :agent Maar het wordt elk jaar minder lijkt het wel!! Gr Jurgen,
K Klopper Loopt hier de deur plat 13 nov 2012 #977 Voor de 1800: Kleppendekselpakking, inlaatspruitstuk-pakking, carterpan-pakking en 16 O-ringen voor kleppendeksel en 2 nieuwe bandjes ivm APK-afkeur. Voor de 2.6 V6: Slotbouten
Voor de 1800: Kleppendekselpakking, inlaatspruitstuk-pakking, carterpan-pakking en 16 O-ringen voor kleppendeksel en 2 nieuwe bandjes ivm APK-afkeur. Voor de 2.6 V6: Slotbouten
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 5 nov 2012 #978 @helmer opelfan wrote:Irmscher gril voor mijn Vectra C king: Netjes Helmer :thumb nu nog de :kewlpics :kewlpics Gr Jurgen,
@helmer opelfan wrote:Irmscher gril voor mijn Vectra C king: Netjes Helmer :thumb nu nog de :kewlpics :kewlpics Gr Jurgen,