Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@McKaamos wrote:In ieder geval aan een professional over laten. Als je daar goede ervaringen hebt, gewoon daar heen gaan.
Waar je zelf op kan letten is of je banden niet nu al scheef afgesleten zijn. Verder is er gewoon niks wat je zelf kan zien aan de uitlijning zonder daar apparatuur voor te hebben. (naja, extreme hoeveelheden camber zijn wel te zien, maar dan heb je dat waarschijnlijk met opzet zo gezet.)
Vandaag (net half uurtje geleden) auto weer laten uitlijnen. Banden zijn niet scheef gesleten omdat ik pas sinds een week een nieuwe spoorstang en stuurkogel heb en dat is de reden van het scheve stuur . Nu is alles weer goed. Ik was daar overigens voor €45,- klaar voor 2kops uitlijning
boons605, lekker bezig geweest in het donker :thumbup
Vanmiddag parafaan los gehaald. Heb rondom de plasticbak waar het interieurfilter inzit de boel lekker in de kit gesmeerd. En het rubber dop achter de accu ook voorzien van kitlaagje. Ik hoop dat ik nu van het vochtprobleem in de auto af ben.
robert_corsa, dat is inderdaad zwaar klote! Zit zelf ook te kijken om een sleutelruimte, maar zijn dus hier ook vaak opslagruimtes waar niet gesleuteld mag worden :swear
@tamiya wrote:robert_corsa, dat is inderdaad zwaar klote! Zit zelf ook te kijken om een sleutelruimte, maar zijn dus hier ook vaak opslagruimtes waar niet gesleuteld mag worden :swear
Och, men kan toch niet zien wat er achter een dichte deur gebeurt?
Is eigenlijk inderdaad tegen de regels in, maar dat verlagen kostte me bijna een hoop geld.
Ik dacht alles weggevijlt te hebben aan de spatborden, maar 1 klein schroefje ben ik vergeten waardoor de rand van de band helemaal ingesleten is :swear
En hij zat redelijk laag op zijn kont, op de reservewiel houder zitten al enkele schaafwondjes king:
Is eigenlijk inderdaad tegen de regels in, maar dat verlagen kostte me bijna een hoop geld.
Ik dacht alles weggevijlt te hebben aan de spatborden, maar 1 klein schroefje ben ik vergeten waardoor de rand van de band helemaal ingesleten is :swear
En hij zat redelijk laag op zijn kont, op de reservewiel houder zitten al enkele schaafwondjes king: