@corsaracer wrote:@Turill wrote:Vandaag teruggehaald van de APK, helaas heel wat reparaties moeten doen die samen boven de 300 euro zijn gekomen. Dit heeft me wel 2 nieuwe ashoezen, een nieuwe spoorstang en een nieuwe stuurkogel opgeleverd. Verder hebben ze een dimlicht recht gezet, de bedrading van de kachel (haperde) gesoldeerd en de achteruitrijverlichting gefixed (schakelaartje was kapot dus tijdelijk draadje getrokken om hem werkend te maken). Ik had ook een nieuwe brandstoffilter liggen die ik er niet onder kreeg, dit hebben ze ook gedaan.
Ja ik weet dat dit vast goedkoper kan maar dit soort dingen zelf niet dus moest het maar zo. In ieder geval kan ik weer een jaartje mee hoop ik zo.
Ik baal wel dat het stuur nu scheef staat, ik was hier al voor gewaarschuwd ivm het vervangen van dingen aan de stuurinrichting maar ik heb geen zin om hem weer uit te lijnen (dit heb ik recentelijk al laten doen). Is het verstandig om dit wel te doen.. want een scheef stuur boeit mij niet echt als het mijn banden niet extra slijt
ja je moet hem laten uitlijnen want je stuur staat niet voor niks scheef!!
Precies, uitlijnen die hap.
Mijn Crossa is gisteren naar de garage gegaan. Alvast afgeleverd om hopelijk donderdag een nieuwe APK er op te krijgen.
Voor mij ook even uitlijnen, plus een paar stukjes benzineslang. Hopelijk is daarmee ook meteen alles goed, gezien ik de laatste tijd toch behoorlijk wat werk verzet heb aan t waggie.