Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tsss pest kop die je bent :swear Haha en zoiezo ieder zijn smaak he en het is jou auto dus niemand bepaalt wat je doet Als je ooit na een meeting gaat dan bedenk ik die spoiler er gewoon neit bij :jerry
@ Maurice89; spoiler komt wel weer terug deze zit er speciaal op voor de shockfactor om dit soort reacties uit te lokken :jerry (en ik vind het persoonlijk wel mooi natuurlijk)
heb ook nog nooit van een niet opelfanaat gehoord dat ze het geen gezicht vinden, alleen maar positieve reacties zelfs :angel , opel liefhebbers hebben vaak een soort van "regels" over wat wel en niet kan (denk zelfs een soort van afkeer tegen jappen ofzo ).
en ik ben gewoon lekker dwars daarin :angel )
@Bumblebee; thanx, langzaam maar zeker wordt het wel wat inderdaad
Tsss pest kop die je bent :swear Haha en zoiezo ieder zijn smaak he en het is jou auto dus niemand bepaalt wat je doet Als je ooit na een meeting gaat dan bedenk ik die spoiler er gewoon neit bij :jerry