Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@j3113 wrote:gekeken of ik zelf mijn koplampen kan stellen. maar kon er niet achter komen waar ik daar ergens aan moet draaien.
Morgen de calibra uit laten lijnen en maandag apk.
Achter op je koplamp zit een stelknop (draaiknop) beetje aan het spatbord kant. Daar mee kan je de reflector verstellen. Als die er niet zit zit er een stelmotor (moet je een knop bij je lichtknoppen hebben) en ook die stel motor is handmatig af te stellen.
@j3113 wrote:gekeken of ik zelf mijn koplampen kan stellen. maar kon er niet achter komen waar ik daar ergens aan moet draaien.
Morgen de calibra uit laten lijnen en maandag apk.
Achter op je koplamp zit een stelknop (draaiknop) beetje aan het spatbord kant. Daar mee kan je de reflector verstellen. Als die er niet zit zit er een stelmotor (moet je een knop bij je lichtknoppen hebben) en ook die stel motor is handmatig af te stellen.
Vandaag olielekkage langs de verdelerkap opgelost(hopelijk!) met nieuwe rubbers. Ook heb ik de knak uit mn deur gehaald en mn centrale deurvergrendeling gemaakt!