@astrastationgsi wrote:ja ze kever rijdt zover ik weet
@lemmuh wrote:Hoe ist eigenlijk met zn kever? Inmiddels weer op de weg? Toen ik vorig jaar de Vectra heb overgenomen stond die kever te wachten op reparatie ivm apk-afkeurpunten. Was trouwens wel een leuk ding om te zien, golf overigens ook wel.
Jeroen
Zo dan ik dacht laat ik eens het forum kijken of er nog iets met me ex-vectra is gebeurd, maar die wordt verkocht ofzo?
Zonde dat ie er zo erg aan toe was zeg

dat had ik nooit verwacht en dan hoe die balken onderop gerepareerd zijn....en dan heb ik dat nog wel door een bedrijf laten doen :thumbdown.
Hoop dat de vectra niet op de sloop beland , vond dat serieus echt een mooie auto king: .
Maar goed, me kever is nog niet gekeurd trouwens (wel stiekem 3x even kort stukje mee gereden), ben er al mee bezig sinds eind 2010 maar einde komt in zicht, ding is helemaal roestvrij op een klein plekje in ze bodem na die binnenkort even wordt gefixt door de pa van een maat van me.
Dan mogen de nieuwe bandjes eronder geknald en nieuwe treeplanken en dan is ie klaar voor een verse apk.
Er is een hoop spul vernieuwd met originele onderdelen, mag na 2 jaar toch wel weer eens klaar zijn he :swear
Ik heb beide auto's nog steeds trouwens :thumb