Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb sinds kort een opel vectra 1.6 16v sedan uit 2000, nu wil ik de einddemper vervangen voor een sporteinddemper, maar ik heb een trekhaak weet iemand welke einddemper ik dan zou moeten monteren.
Ik zou het goed navragen bij de fabrikant zelf als ik jou was. Bij een astra g (station) maakt het bijvoorbeeld degelijk wat uit of er een trekhaak gemonteerd is ja of de nee.
Er zit namelijk bij de einddemper een extra stuk plaatstaal in de weg als je een trekhaak hebt.
@Corsa_GSi wrote:of je mept een deuk in de demper op de plaats waar hij te dicht bij de trekhaak komt
een deuk in de demper slaan is een dingetje bij corsatjes als je demper schuin hangt en je vak van je reservewiel in de weg hangt.. overgens niet bij trekhaken.. bij trekhaken heb je over het algemeen een balk van links naar rechts hangen.. daar zou de topic starter ophangpunten aan kunnen lassen als de ophangpunten van fabriekaf niet haalbaar zijn met de normale steunen...