Had werkende versie, maar na crash niet meer. Vandaag weer in bezit van 2 versies, beide niet aan de praat te krijgen.
Foutmelding bij install: M1055: TIS 2000 wordt uitgevoerd en daarbij "E1054: Stop eerst alle TIS 2000 - onderdelen"
Wie o wie kan mij de gouden tip geven? :vertag
Thanx alvast :wors
Foutmelding bij install: M1055: TIS 2000 wordt uitgevoerd en daarbij "E1054: Stop eerst alle TIS 2000 - onderdelen"
Wie o wie kan mij de gouden tip geven? :vertag
Thanx alvast :wors