Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tigra Update Nieuwe Velgen, en motorkap 30-04-2010
Welke auto rij je zelf dan? want had er zelf niet opgelet, wat er nog meer stond.
ik rijd zelf in een astra g sport. ik stond daar buiten met een kamaraad tot mijn auto aan de beurt was. 1 van die monteurs zou jou auto ophalen en het eerste wat die begon te roepen was ONEE ONEEE hij was volgens mij bang dat jou auto niet de brug op wou ofzo
ik had nog wel paar mensen zien staan bij de roldeur, ik weet niet of jij dat was?
hier nog wat foto's
mijn auto is op nagenoeg alle punten in topstaat kreeg ik te horen, op de uitlaat na die zou met een half jaar vervangen moeten worden. (nog geen 3 week later viel die eronder uit)
ik ga straks denk ik ook voor een remus einddemper..
uitlaat die eronder zit is inprincipe nog zo goed als nieuw dus had maar een sierstukje gekocht haha..
maar goed die roest ook alweer, rommel kan beter een einddemper met rvs eindstuk kopen ben je ook van dat gedonder af, en je hebt er nog een leuk geluidje bij