B boebus Lid 31 mrt 2013 #1 gezocht een gereviseerde c20xe motor inruil oude motor kan heb er een met een cos kop en met een ks700 beide gewoon goed lopend 1 motor rijdt ik mee andere is reserve maar wil de auto opnieuw opknappen en gelijk in 1 keer klaar zijn hoor het graag mvg
gezocht een gereviseerde c20xe motor inruil oude motor kan heb er een met een cos kop en met een ks700 beide gewoon goed lopend 1 motor rijdt ik mee andere is reserve maar wil de auto opnieuw opknappen en gelijk in 1 keer klaar zijn hoor het graag mvg
C corsaracer Hoort bij de inboedel 31 mrt 2013 #2 hoever wil je hem gereviseerd hebben?? ook nieuwe zuigers/drijstangen en opnieuw geboord?? of gewoon alle lagers, zuigerveren en pakkingen nieuw?? anders wil ik je ook wel helpen om het zelf te doen. ben toch ook met mijn eigen blok bezig. en we wonen bij elkaar in de buurt dus...
hoever wil je hem gereviseerd hebben?? ook nieuwe zuigers/drijstangen en opnieuw geboord?? of gewoon alle lagers, zuigerveren en pakkingen nieuw?? anders wil ik je ook wel helpen om het zelf te doen. ben toch ook met mijn eigen blok bezig. en we wonen bij elkaar in de buurt dus...
B boebus Lid 31 mrt 2013 #3 Wil sowieso de kop eerst gedaan hebben Weet dat er ook nog nieuwe onderblokken te verkrijgen als ik dat Jan vinden is dat makkelijkst snappie Waar in grave woon je ik bij traverse Mvg
Wil sowieso de kop eerst gedaan hebben Weet dat er ook nog nieuwe onderblokken te verkrijgen als ik dat Jan vinden is dat makkelijkst snappie Waar in grave woon je ik bij traverse Mvg
C corsaracer Hoort bij de inboedel 31 mrt 2013 #4 ik heb de spullen om de kop uit elkaar en in elkaar te halen/zetten maar waarom zou je een nieuw onderblok kopen als je er zelf 1 hebt die nog goed is. nieuw zijn ze echt niet goedkoper dan als er 1 reviseert. ik woon op de dr kanterslaan
ik heb de spullen om de kop uit elkaar en in elkaar te halen/zetten maar waarom zou je een nieuw onderblok kopen als je er zelf 1 hebt die nog goed is. nieuw zijn ze echt niet goedkoper dan als er 1 reviseert. ik woon op de dr kanterslaan
2 2000 Hoort bij de inboedel 1 apr 2013 #6 http://link.marktplaats.nl/661486732" onclick="window.open(this.href);return false; Nieuw onderblok :thumbup
http://link.marktplaats.nl/661486732" onclick="window.open(this.href);return false; Nieuw onderblok :thumbup
B Breur Lid 14 apr 2013 #8 Aankoop nieuwe zuigers en drijfstangen zijn al duurder. Dit is dus niet duur!