Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
enige wat zou moeten passen is een c14se of 13nb ofzo. Maargoed, 13nb is een carburateur motor dus ook andere tank met pomp nodig lijkt me, c14se is multipoint injectie dus ook andere pomp nodig in de tank waarschijnlijk. Al met al niet zo plug en play.
hey daar was ik weer tis alweer een tijdje geleden was erg druk met ons huis opknappen maar heb weer tijd om met de auto verder te gaan ik ben ook al op zoek gegaan naar een orgineel blok maar kan niet vinden wat ik wil maar ik kan nog aan een gereviceerde c16se motor van een corsa a gsi zou dit nog een beetje te doen zijn qwa aanpassen heb erg veel intresse in deze motor mvg michael
ja dat had ik gedaan maar kan alleen vinden van een c16se in een corsa a of is dat hetzelfde ?? zo ja weet ik genoeg en mag deze topic gesloten worden en koop ik de c16se mvg michael