C corsa k Lid 19 feb 2012 #1 Hallo ik heb een vraagje past een c16xe uit een corsa b gsi in een astra g cabrio uit 2001 of moet je dan van alles veranderen. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Hallo ik heb een vraagje past een c16xe uit een corsa b gsi in een astra g cabrio uit 2001 of moet je dan van alles veranderen. Alvast bedankt voor de antwoorden.
wim-v6 Forumbewoner 19 feb 2012 #2 Astra-G uit 2001 is een Z16XE met Electrisch gas. je mist dus al een gaskabel, maar wat wil je met een C16XE bereiken???? Motor zelf is ook Flink verschillend... Willem
Astra-G uit 2001 is een Z16XE met Electrisch gas. je mist dus al een gaskabel, maar wat wil je met een C16XE bereiken???? Motor zelf is ook Flink verschillend... Willem
C corsa k Lid 20 feb 2012 #3 Nou er was iemand die belang had bij mijn motor en wou hem in zijn astra g doen dus dacht ik vraag even op het forum of dat kan .
Nou er was iemand die belang had bij mijn motor en wou hem in zijn astra g doen dus dacht ik vraag even op het forum of dat kan .