M marcohgd Komt weleens kijken 14 mrt 2015 #961 Dat ziet er zeer netjes uit!! Sent from my iPhone using Tapatalk
F freek corsa Hoort bij de inboedel 15 mrt 2015 #964 Ik had nog geen olie aanvoer en afvoer aansluitingen bij de Garrett turbo, dus die heb ik gemaakt. De olie aanvoer is er klaar voor Nu de olie afvoer nog De rest van de olie afvoer aansluiting maak ik een andere keer. De downpipe moest ik ook nog maken, dus daar ben ik mee verder gegaan. Die zit mooi langs de carterpan richting de tunnel De downpipe is bijna klaar, er moet nog een lambda sonde bung in gelast worden en een aansluiting naar het flexibele deel.
Ik had nog geen olie aanvoer en afvoer aansluitingen bij de Garrett turbo, dus die heb ik gemaakt. De olie aanvoer is er klaar voor Nu de olie afvoer nog De rest van de olie afvoer aansluiting maak ik een andere keer. De downpipe moest ik ook nog maken, dus daar ben ik mee verder gegaan. Die zit mooi langs de carterpan richting de tunnel De downpipe is bijna klaar, er moet nog een lambda sonde bung in gelast worden en een aansluiting naar het flexibele deel.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 15 mrt 2015 #967 Ik denk dat er wel een video komt als hij weer loopt :thumb
C corsaboy Hoort bij de inboedel 16 mrt 2015 #971 Had gisteren een spypic gezien bij pieter.. Goed bezig man!!!!! king: king: Ziet er netjes uit!
R RamSwa72 Post best veel 17 mrt 2015 #974 Je laat er ook geen gras over groeien Go ON Go oN :kewlpics
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 20 mrt 2015 #976 Mooi werk Freek :wors Wordt weer leuk op de strip dit jaar :thumb
F freek corsa Hoort bij de inboedel 21 mrt 2015 #977 Ik heb vanavond even een screamer pijpje gemaakt Eerst een beetje ideeën opdoen en beeldvorming enz, Toen wat geslepen en gehecht Dit is dunwandige buis, weegt wat minder Ik ben benieuwd naar het geluid 8)
Ik heb vanavond even een screamer pijpje gemaakt Eerst een beetje ideeën opdoen en beeldvorming enz, Toen wat geslepen en gehecht Dit is dunwandige buis, weegt wat minder Ik ben benieuwd naar het geluid 8)
F freek corsa Hoort bij de inboedel 22 mrt 2015 #979 Het motorblok was wel erg vies en roestig, daarom heb ik die vandaag in de zon schoongemaakt en geverfd. Ik heb inmiddels m'n cilinderkop weer terug van het laten bewerken op een CNC freesbank. De cilinderkop was ook erg vies, dus die heb ik ook schoongemaakt. Ik had een flens gemaakt voor de olie-toevoer, daarin had ik M10x1,25 getapt, maar de banjobout die ik wil gaan gebruiken heeft M10x1 Dus ik heb vandaag een nieuwe olie-toevoer flens gemaakt met daarin M10x1 schroefdraad. Volgende week haal ik de nieuwe olie-toevoer slang op. De olie-retour is ook klaar, maar dat was al te zien op bovenstaande foto's
Het motorblok was wel erg vies en roestig, daarom heb ik die vandaag in de zon schoongemaakt en geverfd. Ik heb inmiddels m'n cilinderkop weer terug van het laten bewerken op een CNC freesbank. De cilinderkop was ook erg vies, dus die heb ik ook schoongemaakt. Ik had een flens gemaakt voor de olie-toevoer, daarin had ik M10x1,25 getapt, maar de banjobout die ik wil gaan gebruiken heeft M10x1 Dus ik heb vandaag een nieuwe olie-toevoer flens gemaakt met daarin M10x1 schroefdraad. Volgende week haal ik de nieuwe olie-toevoer slang op. De olie-retour is ook klaar, maar dat was al te zien op bovenstaande foto's