@soepkiepe wrote:zoals ik al zei, het is misschien maar 40 euro, maar de auto is straks geen reet meer waard, dus waarom zul je nog al je laatste geld er in drukken als je er uit eindelijk niks van terug ziet?
ja tis een hobby, en mag zeker geld kosten, onderdelen zijn nu al duur en schaars, als het mrb er af gaat gaan denk ik veel projecten naar de oudijzer boer, een enkele misschien naar de sloop.
onderdelen kom je nog moeilijker aan, kosten nog duurder, dan is er toch geen ol meer aan om geld in een auto te stoppen die niks meer waard is?
wat je waarschijnlijk ook gaat krijgen (al zal ik, en denk ik veel anderen er schijt aan hebben) dat wanneer je zo "oude auto" rijd al snel een stempel zal krijgen dat je geen geld hebt om eennormal auto te betalen.
dus iedereen met zo "oude auto" word gezien als een arme sloeber, net zoals nu iedereen met een groene manta al snel vergeleken worden als asocialen dankzei new kids
Wat een ander van mij vindt interesserend mij geen reet :jerry :jerry
Ik denk dat het met de waardevermindering best nogal mee zal vallen. De oldtimers in de goedkopere prijsklasse die vaak worden gekocht wegens het zogenaamde goedkope rijden zullen misschien wat in waarde zaken maar de oldtimers in de duurdere prijsklasse worden over het algemeen gekocht door de echte liefhebbers die het niet doen voor het goedkope rijden maar vanwege de hobby of de liefde voor een bepaald merk. En ik kan me niet voorstellen dat als je een pak geld neer legt voor een oldtimer in top conditie dat een paar tientjes wegenbelasting je doen besluiten om het niet te doen.