M mrp-tech2 Komt weleens kijken 21 okt 2012 #61 nou de wieltjes er op en ff testen.... :thumbup He dat is maar 5 min werk :hmmz
T theunm Loopt hier de deur plat 17 mei 2012 #62 Nog geen nieuws vanuit de loods. Maar wel weer een keer wat geklooid met html code. Het verbouwen van de loods verloopt goed. Ga dit weekend weer wat foto's schieten Theun
Nog geen nieuws vanuit de loods. Maar wel weer een keer wat geklooid met html code. Het verbouwen van de loods verloopt goed. Ga dit weekend weer wat foto's schieten Theun
T theunm Loopt hier de deur plat 20 mei 2012 #63 Dat foto schieten is aardig gelukt Eerst een fototje van de keuken op zijn plaats Dan nu beneden de gereedschap borden zijn af. Nu nog kijken wat de beste indeling is. Ook beneden is er geinvesteerd in kast ruimte. als alles binnenstaat blijft deze ruimte over !!! Dit wordt het volgende project en dan is de astra aan de beurt De astra zoals hij er al weer een jaar staat Zo dit is het eerst weer even Theun
Dat foto schieten is aardig gelukt Eerst een fototje van de keuken op zijn plaats Dan nu beneden de gereedschap borden zijn af. Nu nog kijken wat de beste indeling is. Ook beneden is er geinvesteerd in kast ruimte. als alles binnenstaat blijft deze ruimte over !!! Dit wordt het volgende project en dan is de astra aan de beurt De astra zoals hij er al weer een jaar staat Zo dit is het eerst weer even Theun
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 2 jun 2012 #65 Wow zo'n werkplaats / garage wil ik ook wel in de buurt van Rotterdam hebben :wub
O opelfreak3 Komt weleens kijken 4 jun 2012 #66 @Corsa_GSi wrote:Wow zo'n werkplaats / garage wil ik ook wel in de buurt van Rotterdam hebben :wub ja anders zou ik die wel willen hebben ziet er wel leuk uit hoor gr
@Corsa_GSi wrote:Wow zo'n werkplaats / garage wil ik ook wel in de buurt van Rotterdam hebben :wub ja anders zou ik die wel willen hebben ziet er wel leuk uit hoor gr
J jeroenk Hoort bij de inboedel 4 jun 2012 #67 Ziet er allemaal mooi uit hoor!! Alleen er viel mij één ding op... De voorkant van de vlag zit tegen de muur
Ziet er allemaal mooi uit hoor!! Alleen er viel mij één ding op... De voorkant van de vlag zit tegen de muur
M mrp-tech2 Komt weleens kijken 4 jun 2012 #68 haha die is scherp dat hadden we nog niet gezien @marcel loods is van theun we klussen altijd wel samen grtz
haha die is scherp dat hadden we nog niet gezien @marcel loods is van theun we klussen altijd wel samen grtz
T theunm Loopt hier de deur plat 7 aug 2012 #69 Er is weer een klein stapje gemaakt. De groepenkast hangt op zijn plaats en is aangesloten. Kunnen we nu eindelijk aan de astra beginnen. Foto's komen later. Afgelopen maandag weer wat rondjes gereden op een soms nat soms droog Assen. als je dan stopt zien je bandjes er zo uit. en die velgen waren toch echt wit. en dank aan onze sponsor voor het omleggen van de bandjes theun
Er is weer een klein stapje gemaakt. De groepenkast hangt op zijn plaats en is aangesloten. Kunnen we nu eindelijk aan de astra beginnen. Foto's komen later. Afgelopen maandag weer wat rondjes gereden op een soms nat soms droog Assen. als je dan stopt zien je bandjes er zo uit. en die velgen waren toch echt wit. en dank aan onze sponsor voor het omleggen van de bandjes theun
T theunm Loopt hier de deur plat 7 jul 2013 #70 Het is al weer een poosje geleden dat ik een update heb geplaatst. Het auto project ligt stil ben aan het sparen voor een ander torretje. In de tussentijd wat dingen in de loods afgemaakt. De compressor is aangesloten de keuken en het toilet beginnen ergens op te lijken. En een probeersel met het schoonmaken van onderdelen. Weet niet of jullie dit thuis ook mogen. heb nu alleen before plaatsjes. van het eindresultaat heb ik nog geen foto's gemaakt
Het is al weer een poosje geleden dat ik een update heb geplaatst. Het auto project ligt stil ben aan het sparen voor een ander torretje. In de tussentijd wat dingen in de loods afgemaakt. De compressor is aangesloten de keuken en het toilet beginnen ergens op te lijken. En een probeersel met het schoonmaken van onderdelen. Weet niet of jullie dit thuis ook mogen. heb nu alleen before plaatsjes. van het eindresultaat heb ik nog geen foto's gemaakt
O opelremco Komt hier geregeld 13 jul 2013 #71 @theunm wrote:Het is al weer een poosje geleden dat ik een update heb geplaatst. Het auto project ligt stil ben aan het sparen voor een ander torretje. In de tussentijd wat dingen in de loods afgemaakt. De compressor is aangesloten de keuken en het toilet beginnen ergens op te lijken. En een probeersel met het schoonmaken van onderdelen. Weet niet of jullie dit thuis ook mogen. heb nu alleen before plaatsjes. van het eindresultaat heb ik nog geen foto's gemaakt Hahaha,mogen nee doen ja.
@theunm wrote:Het is al weer een poosje geleden dat ik een update heb geplaatst. Het auto project ligt stil ben aan het sparen voor een ander torretje. In de tussentijd wat dingen in de loods afgemaakt. De compressor is aangesloten de keuken en het toilet beginnen ergens op te lijken. En een probeersel met het schoonmaken van onderdelen. Weet niet of jullie dit thuis ook mogen. heb nu alleen before plaatsjes. van het eindresultaat heb ik nog geen foto's gemaakt Hahaha,mogen nee doen ja.
T theunm Loopt hier de deur plat 15 jul 2013 #72 @remco vindt het zelf niet zo fris om vervolgens de "vaat" weer in dezelfde wasser te zetten. ding stond zomaar ineens in loods. de laatste keer dat ik er was had ik boven ook nog een fototje gemaakt kreeg vandaag bericht dat er .... iemand geweest is kreeg deze foto gestuurd aan de dader(s) heel veel dank
@remco vindt het zelf niet zo fris om vervolgens de "vaat" weer in dezelfde wasser te zetten. ding stond zomaar ineens in loods. de laatste keer dat ik er was had ik boven ook nog een fototje gemaakt kreeg vandaag bericht dat er .... iemand geweest is kreeg deze foto gestuurd aan de dader(s) heel veel dank
O opelremco Komt hier geregeld 16 jul 2013 #73 Carterpannen in de vaatwasser gaat idd misschien wel wat ver,maar koplampglazen en dergelijke gaan hier gewoon in de vaatwasser. Btw, Pas wel op met aluminium in de vaatwasser.Het soda in de tabletten kan bij langdurig gebruik het aluminium aantasten.
Carterpannen in de vaatwasser gaat idd misschien wel wat ver,maar koplampglazen en dergelijke gaan hier gewoon in de vaatwasser. Btw, Pas wel op met aluminium in de vaatwasser.Het soda in de tabletten kan bij langdurig gebruik het aluminium aantasten.
T theunm Loopt hier de deur plat 5 aug 2013 #74 @opelremco deze " oude" delen was een probeersel om te kijken wat er mee zou gebeuren. de pan is nadien nog even ingespoten met wd40 dus dat zou is weer weg. een gedeelte van mijn vakantie budget gespendeerd aan wat onderdeeltjes
@opelremco deze " oude" delen was een probeersel om te kijken wat er mee zou gebeuren. de pan is nadien nog even ingespoten met wd40 dus dat zou is weer weg. een gedeelte van mijn vakantie budget gespendeerd aan wat onderdeeltjes
C corsaboy Hoort bij de inboedel 5 aug 2013 #75 haha daarom heb ik ook een eigen vaatwasser in de loods. De vrouw vond ook de vaatwasser thuis iets te duur om daar maar motordelen in de ploffen.. Kon haar niet helemaal ongelijk geven. Ook heb ik al een tweede (eigen) vriezer.. Speciaal voor de auto hahahaa
haha daarom heb ik ook een eigen vaatwasser in de loods. De vrouw vond ook de vaatwasser thuis iets te duur om daar maar motordelen in de ploffen.. Kon haar niet helemaal ongelijk geven. Ook heb ik al een tweede (eigen) vriezer.. Speciaal voor de auto hahahaa
T theunm Loopt hier de deur plat 25 aug 2013 #77 Zo weer een beetje aan het klussen geweest er is weer ruimte en wat komt er in ? later meer
T theunm Loopt hier de deur plat 27 aug 2013 #80 @voederbiet Hoeveel euri ik er ingestoken heb wil ik eigenlijk niet te lang over nadenken. denk dat ik voor het zelfde geld ook wel een leuke gtc had kunnen kopen maar ja dan hen je geen hobby @kadett4x4 zoon ventilator moet je alleen op een diesel plaatsen afgelopen zondag waren we nog even bezig geweest met dit als resultaat een poosje later zag het er zo uit het geheel lijkt zijn vloeistoffen vast te houden. na een paar start pogingen was er oliedruk. laten we het zo zeggen het klinkt als een motor met potentie
@voederbiet Hoeveel euri ik er ingestoken heb wil ik eigenlijk niet te lang over nadenken. denk dat ik voor het zelfde geld ook wel een leuke gtc had kunnen kopen maar ja dan hen je geen hobby @kadett4x4 zoon ventilator moet je alleen op een diesel plaatsen afgelopen zondag waren we nog even bezig geweest met dit als resultaat een poosje later zag het er zo uit het geheel lijkt zijn vloeistoffen vast te houden. na een paar start pogingen was er oliedruk. laten we het zo zeggen het klinkt als een motor met potentie