@ Stefan662, het is idd prachtig om te zien hoe dit allemaal gebeurd... Zelf doe ik dit helaas niet, aangezien ik de middelen er niet voor heb.. Ik laat dit uitvoeren door de mannen die er veel verstand van hebben, namelijk CarloAstra, en WimV6, er zullen nog wellicht mede forummers zijn die af en toe mee helpen
Kosten, tjah het kost wel wat uiteraard, omdat er altijd zaken bij zijn waar je niet op had gerekend... En als je toch bezig bent, denk je, pak het wel direct goed aan.(nu het blok bloot ligt) Vandaar dat eea vervangen wordt. Er gaan uiteraard wel wat uurtjes zitten om het blok uitelkaar te halen, en weer op te bouwen, daar zit het meeste werk in. Maar goed, uiteindelijk heb ik wel een lekker fris blokje, en weetje dat de nodige onderhoud aan is gedaan, en de belangerijke zaken zijn vervangen.
Wat betreft de vraag of het niet goedkoper was geweest om een andere Vectra te kopen, had gekund, alleen weet je dan niet wat je koopt, en in wat voor staat. Nu ben ik zeer tevreden met mijn eigen vectra, qua kleur etc en uitbouw..En deze is gewoon goed.
Dan zou ik de andere vectra ook weer moeten uitbouwen naar smaak etc... Dus al met al kan dat ook weer oplopen qua kosten. Nu weet ik 1 dat mijn vectra goed is, en 2 straks ook een goede frisse blok er terug in komt.
Maar als je de prijzen ongeveer exact wilt weten, moet je maar ff een PM sturen...