J jblfreak Hoort bij de inboedel 27 jul 2011 #161 mooiste van mijn eerste GSI R.I.P mooiste van mijn cabrio tot nu toe en de mooiste tot nu toe van mijn kadett V6 komen er nog mee denk deze vakantie
mooiste van mijn eerste GSI R.I.P mooiste van mijn cabrio tot nu toe en de mooiste tot nu toe van mijn kadett V6 komen er nog mee denk deze vakantie
K kadeddilac Post best veel 30 jul 2011 #162 Nou vooruit, ik doe ook mee: Kadett GSI 20seh 1987 Calibra c20xe 1991
K kadeddilac Post best veel 30 jul 2011 #163 Nou vooruit, ik doe ook mee: Kadett GSI 20seh 1987 Calibra c20xe 1991
S saluma Loopt hier de deur plat 6 aug 2011 #164 Mijn mooiste foto is genomen op de dijk bij Oosterleek richting Venhuizen. Natuurlijk zullen er in de toekomst mooiere foto's komen,maar dit is een van de nette
Mijn mooiste foto is genomen op de dijk bij Oosterleek richting Venhuizen. Natuurlijk zullen er in de toekomst mooiere foto's komen,maar dit is een van de nette
S saluma Loopt hier de deur plat 6 aug 2011 #165 Mijn mooiste foto is genomen op de dijk bij Oosterleek richting Venhuizen. Natuurlijk zullen er in de toekomst mooiere foto's komen,maar dit is een van de nette
Mijn mooiste foto is genomen op de dijk bij Oosterleek richting Venhuizen. Natuurlijk zullen er in de toekomst mooiere foto's komen,maar dit is een van de nette
V vectra208v Loopt hier de deur plat 6 aug 2011 #166 mooi standaard kadettje :thumb wees er maar zuinig op...zo zie je ze niet veel meer. gr.Paul
V vectra208v Loopt hier de deur plat 6 aug 2011 #167 mooi standaard kadettje :thumb wees er maar zuinig op...zo zie je ze niet veel meer. gr.Paul
S saluma Loopt hier de deur plat 6 aug 2011 #174 @vectra208v wrote:mooi standaard kadettje :thumb wees er maar zuinig op...zo zie je ze niet veel meer. gr.Paul Dankjewel Paul. Hij (of zij) blijft lekker standaard zoals hij (of zij) de fabriek in Antwerpen II verlaten heeft in 1988. geen gekke dingen of wat dan ook.Lekker standaard. groetjes Marcel.
@vectra208v wrote:mooi standaard kadettje :thumb wees er maar zuinig op...zo zie je ze niet veel meer. gr.Paul Dankjewel Paul. Hij (of zij) blijft lekker standaard zoals hij (of zij) de fabriek in Antwerpen II verlaten heeft in 1988. geen gekke dingen of wat dan ook.Lekker standaard. groetjes Marcel.
S saluma Loopt hier de deur plat 6 aug 2011 #175 @vectra208v wrote:mooi standaard kadettje :thumb wees er maar zuinig op...zo zie je ze niet veel meer. gr.Paul Dankjewel Paul. Hij (of zij) blijft lekker standaard zoals hij (of zij) de fabriek in Antwerpen II verlaten heeft in 1988. geen gekke dingen of wat dan ook.Lekker standaard. groetjes Marcel.
@vectra208v wrote:mooi standaard kadettje :thumb wees er maar zuinig op...zo zie je ze niet veel meer. gr.Paul Dankjewel Paul. Hij (of zij) blijft lekker standaard zoals hij (of zij) de fabriek in Antwerpen II verlaten heeft in 1988. geen gekke dingen of wat dan ook.Lekker standaard. groetjes Marcel.
K kadeddilac Post best veel 18 aug 2011 #180 @Mr.F wrote:Wat is dat een prachtige Calibra! :shock: :thumbup thanks! op pagina 2 van "show hier je calibra" staan meer foto's...
@Mr.F wrote:Wat is dat een prachtige Calibra! :shock: :thumbup thanks! op pagina 2 van "show hier je calibra" staan meer foto's...